hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > خورشیدی‌فر: وزنه‌بردارانی که امتیاز بیشتری داشته باشند به المپیک می‌روند

خورشیدی‌فر: وزنه‌بردارانی که امتیاز بیشتری داشته باشند به المپیک می‌روند

مربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: وزنه‌بردارانی که عملکرد بهتر و امتیاز بیشتری داشته باشند قطعاً به المپیک هم خواهند رفت.
علی‌اکبر خورشیدی‌فر ، درباره شرایط اردویی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: بعد از وقفه‌ای چند ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا خوشبختانه چند روزی می‌شود که اردوی تیم ملی بزرگسالان شروع شده است. این اردو طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حدود شش هفته طول می‌کشد.
وی ادامه داد: خوشبختانه از نظر امکانات رفاهی، تغذیه و... هیچ مشکلی وجود ندارد و در حال سپری کردن یکی از بهترین اردوها در این مدت اخیر هستیم و از این بابت باید از مسئولان فدراسیون کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم که تلاش می‌کنند تا کوچکترین مشکلی ایجاد نشود.
*باید به شکل مطلوبی برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک آماده شویم

خورشیدی‌فر با اشاره به وضعیت بدنی و رکوردی وزنه‌برداران گفت: در این مدتی که به دلیل حادترشدن کرونا سالن‌های ورزشی تعطیل بود، وزنه‌برداران به صورت جدی تمرین نداشتند، اما با این وجود در خانه هم که بودند از انجام تمرینات غافل نبودند. همین باعث شده از شرایط نسبی برخوردار باشند و به صورت حتمی در اردوها به آمادگی بهتری هم دست خواهند یافت.
وی افزود: قرار است اسفند ماه مسابقات گزینشی المپیک برگزار شود و هدف ما این است که برای این رقابت‌‌ها به شکل مطلوبی آماده باشیم. تمرینات روی اصول و حساب و با برنامه پیش می‌رود و تمام ملی‌پوشانی که در اردو حضور دارند با انگیزه کاملا بالا تمرین می‌کنند. ان‌شاءالله تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا بتوانند شایستگی‌های خودشان را به اثبات برسانند.
*در سال المپیک باید توجه بیشتری به وزنه‌برداری شود
مربی تیم ملی وزنه برداری در مورد عدم حضور کیانوش رستمی در اردوی تیم ملی گفت: ما‌ تنها با کسانی که در اردو هستند کار می‌کنیم و کیانوش نیز در اردو حضور ندارد به صورت انفرادی تمریناتش را‌ پیگیری می‌کند.
خورشیدی‌فر با اشاره به اینکه باید توجه بیشتری به رشته وزنه‌برداری در سال المپیک از سوی مسئولان صورت بگیرد، گفت: درست است تمرینات وزنه برداران با انگیزه‌ای بالا پیگیری می‌شود، اما امیدواریم با توجه به اینکه در سال المپیک قرار داریم بیشتر از گذشته حمایت شویم تا بتوانیم مانند همیشه در المپیک نتیجه‌ای در خور شأن وزنه‌برداری ایران به دست بیاوریم.
وی درباره نحوه انتخاب نفرات اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: کسی که عملکرد بهتر و امتیاز بیشتری داشته باشد قطعاً به المپیک هم خواهد رفت. البته نباید فراموش کرد مصدومیت هم جزئی از ورزش حرفه‌ای است و باید ورزشکاران با آن‌ کنار بیایند تا از شرایط مطلوب دور نشوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد