hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۸۲ نفر رسید

شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۸۲ نفر رسید

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به ۲۸۲ نفر خبر داد.
 پرویز یزدان پناه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: امروز از ۴۴۳ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، حدود ۶۰ درصد نمونه‌ها مثبت شد.
وی ابراز داشت: بیشترین موارد مثبت امروز در شهرستان‌های بویراحمد با ۴۱ درصد، کهگیلویه ۱۹ درصد، گچساران ۱۵ درصد، چرام ٩ درصد، بهمئی ٨ درصد و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در حال حاضر ۴۶۴ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۱۸۱ بیمار کرونایی قطعی است.
وی با بیان اینکه ٣٣ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند، افزود: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۴ هزار و ۴۴۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است. هنوز تعداد بستری‌ها بیشتر از ترخیصی ها بوده و ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های کرونایی در حال تکمیل می‌باشند.
یزدان پناه با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشترین راه ابتلاء به بیماری کرونا دور همی خانوادگی و تجمعات است، اظهار کرد: متأسفانه عادی شدن رفتارها و کاهش رعایت شیوه‌های بهداشتی در بین برخی از افراد، عامل بحرانی شدن استان است.
وی افزود: می‌طلبد شهروندان بدون استفاده از ماسک جایی نروند و به جز مواقع ضروری از منزل خارج نشده و فاصله فیزیکی را رعایت کنند تا شاهد کنترل این ویروس خطرناک باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: در طی مدت ۹ ماهه شیوع کرونا مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نقش بسزایی در کنترل بیماری داشته‌اند و از این پس نیز تنها با همکاری مردم بیماری کنترل می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد