hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مقصر وقایع اخیر عدم ورود به موقع و نظارت صحیح شورای شهر است

مقصر وقایع اخیر عدم ورود به موقع و نظارت صحیح شورای شهر است

عضو شورای شهر بندرعباس، شهرداری این شهر را مقصر اصلی وقایع اخیر در خصوص تخریب سرپناه یک بانوی بی‌سرپرست عنوان کرد و گفت: این مسئله را تا استعفای شهردار پیگیری می‌کنم.
اسماعیل بواشه، اظهار داشت: بنده ضمن محکوم کردن این حرکت نامناسب و غیر اخلاقی(تخریب سرپناه بانوی بندرعباسی)، عذرخواهی خودم را از صمیم قلب از مردم شریف بندرعباس به خصوص آن خانواده مظلوم اعلام می‌کنم و قول پیگیری جدی‌تر از قبل تا پاسخگویی و استعفای شهردار را مطالبه خواهم کرد. 
وی افزود: طبق قانون شهرداری می‌بایست، از قبل مانع ساخت این اتاقک می‌شد، اما متاسفانه مدت‌هاست مجموعه‌های مختلف در شهرداری به حال خود رها شده‌اند و کسی کاری با آنها ندارد. 
عضو شورای شهر بندرعباس گفت: نمونه آن هم همین موضوع اخیر بود که بعد از ساخته شدن اتاقک شهرداری تازه وارد عمل شده است و برای اینکه ضعف عدم نظارتشان را بپوشانند بدون انجام مراحل قانونی رفع تصرف، به‌صورت خودسرانه و غیر حرفه‌ای و حتی غیر انسانی اقدام به تخریب سرپناه این زن سرپرست خانواده به همراه کودکان معصوم‌شان می‌کنند. 
وی تصریح کرد: نکته تأسف بار آن مسئله این است که این ساخت و سازها در شهرداری بندرعباس و انجام تخلفات یک رویه عادی و جزئی شده است و این روزها شاهدیم تخلفات سمت و سوی دیگری گرفته است و نظارتی هم برآن نیست. 
 بواشه گفت: اعضای شورای شهر هرکدام انتقادهایی به وضعیت شهرداری دارند، اما در نهایت از آرمان اصلی که باقی ماندن شهردار در این منصب است دست نخواهند کشید که نمونه بارز آن موضع گیری‌های اعضا در خصوص طرح سوال از شهردار بود که هرکدام با بهانه‌های واهی طرح سوال را مسکوت کردند.
وی تاکید کرد: انتقاد از مجموعه شهرداری و رویه اعضای شورای شهر عواقب بسیاری دارد، مانند آنچه که برای بنده و خانم جراره در موضوع طرح سوال اتفاق افتاد و آنچنان هجمه و تخریب و تهمت‌هایی علیه سوال‌کنندگان نمودند که برای سایر اعضا هم درس عبرت شود، در طی این مدت به هرچیزی متهم شدیم و حتی خانواده‌های ما را از تخریب در امان نگذاشتند. 
عضو شورای شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: در موضوع طرح سوال از شهردار به عدم نظارت بر مجموعه‌های شهرداری، استخدام‌های بی ضابطه، برخوردهای سلیقه‌ای و . . . مورد سوال بود که 9 نفر از اعضای شورا به ظاهر از پاسخ شهردار قانع شدند و رضایت خودشان را از عملکرد شهردار اعلام کردند، این‌ها موضوعاتی بود که اگر آنروز با حساسیت بیشتری پیگیری می‌شد امروز شاهد آبروریزی بین المللی در رسانه‌های معاند نبودیم.
بواشه تاکید کرد: در پایان اعلام می‌کنم تا آخرین روز باقیمانده شورای پنجم از حق مردم دفاع و پیگیر مطالبات مردمی در این زمینه تا حصول نتیجه خواهم بود،حتی اگر یک صدا باشم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد