hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > اخلاقی: تست کرونای کادر فنی کشتی فرنگی منفی بود

اخلاقی: تست کرونای کادر فنی کشتی فرنگی منفی بود

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در این ایام که محمد بنا بیمار شد، خیلی فرصت نشده تا در مورد مسئله کشتی و حضور در جام جهانی صحبت کنیم و بیشتر پیگیر حالش بودم.
حبیب الله اخلاقی ، درپاسخ به این سوال که بعد از ابتلای محمد بنا به کرونا آیا دیگر اعضای کادرفنی مبتلا نشده‌اند، اظهار داشت: زمانی که محمد بنا احساس بیماری کرد، مراقب بود و در پایان اردو هم همه اعضای کادرفنی تست دادیم که منفی بود.
وی در مورد وضعیت جسمانی سرمربی تیم ملی فرنگی گفت: در این روزها مرتب پیگیر حالش هستم، خدا را شکر خوب است و از بیمارستان مرخص شد.

اخلاقی درباره اینکه محمد بنا نظرش حضور تیمی جوان در مسابقات جام جهانی بوده، تصریح کرد: در این ایام که محمد بنا بیمار شد، خیلی در مورد مسئله کشتی فرصت نشده صحبت کنیم و بیشتر پیگیر حالش بودم. به هر حال اتحادیه جهانی تصمیم داشت جهانی را برگزار کند، تیم‌های آمریکا، کانادا، قزاقستان، کوبا و ژاپن انصراف دادند و دیدند نمی‌شود مسابقه جهانی برگزار کرد و اسمش را گذاشتند جام جهانی و روال جام جهانی را تغییر دادند. اعلام شد مسابقات به صورت انفرادی است و جایزه نقدی هم گذاشتند که کشورها را راغب به حضور کنند.
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان افزود: در کل برگزاری مسابقه خوب است اینکه چراغ کشتی روشن بماند و مرتب پویایی خود را با مسابقه حفظ کند. مثلا تمرکزمان روی اوزان المپیکی باشد و تیم ناقص بفرستیم، مسائلی است که محمد بنا و غلامرضا محمدی در موردش تصمیم می گیرند، فدراسیون هم اعلام کرده تصمیم گیری در این خصوص را به سرمربیان تیم‌های ملی محول کرده است. باید دید نظر سرمربیان چیست.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد