hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نقطه عطف باشگاه سپاهان تیم‌داری در دو و میدانی است

نقطه عطف باشگاه سپاهان تیم‌داری در دو و میدانی است

سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان درباره وضعیت این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.
فاطمه بهرامی سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان ، درباره وضعیت این تیم اصفهانی اظهار کرد‌:  با حضور برکت رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان از بهمن سال ۹۸ تاکنون اتفاقات خوبی در همه زمینه‌ها از جمله نرم افزاری و سخت افزاری رخ داده است.
او افزود : به نظرم نقطه عطف باشگاه سپاهان تیم‌داری در لیگ دو و میدانی است که این کار به همت برکت رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان  و عظمیان مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه صورت گرفت و در نخستین سال حضور خود در لیگ دو و میدانی در بخش آقایان مقام دوم را کسب کردیم و در بخش بانوان هم رتبه سوم را به دست آوردیم. امسال هم در ۲ بخش آقایان و بانوان  قهرمان شدیم.
او ادامه داد : از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در  ۲ سال اخیر می‌توانیم به توجه بیشتر به ورزشکاران اشاره کنيم.

دوندگان اصفهانی دغدغه‌ای برای تمرین ندارند 

بهرامی بیان کرد : خوشبختانه وسایل و تجهیزاتی همانند تشک پرش ارتفاع و پرش با نیزه خریداری شده تا ورزشکاران از این پس بدون دغدغه‌ای به تمرین بپردازند. امیدوارم با این اتفاقات دوندگان خوبی را تحویل تیم ملی دو و میدانی بدهیم. هیئت دو و میدانی استان اصفهان در سال ۹۸ رتبه دوم را در میان هیئت‌های استانی سراسر کشور کسب کرد .
سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان گفت : ما در لیگ دو  و میدانی در بخش بانوان توانستیم ۲ رکورد ملی و ۴ رکورد باشگاهی را بشکنیم. تلاش ما این است تا بتوانیم بیش از پیش به دو و میدانی کشورمان خدمت کنیم.  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد