hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کمیته پرتاب‌ها در مورد مربی حدادی تصمیم می‌گیرد/ پیرجهان به کسب سهمیه المپیک نزدیک است

کمیته پرتاب‌ها در مورد مربی حدادی تصمیم می‌گیرد/ پیرجهان به کسب سهمیه المپیک نزدیک است

علی رضایی، سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی، درباره وضعیت مربی آمریکایی حدادی توضیحاتی را ارائه کرد.
علی رضایی، سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی، درباره برنامه‌های این فدراسیون برای ورزشکاران گفت: برنامه‌های دوندگان قرار است در کمیته‌های تخصصی، بررسی و آنالیز شوند و انشاالله این برنامه‌ها با هماهنگی فدراسیون دو و میدانی اجرایی شود.  
رضایی درباره وضعیت مربی آمریکایی حدادی و قرارداد او، گفت: در حال حاضر حدادی به علت  عمل جراحی خارپاشنه در آلمان به سر می‌برد و  منتظر هستیم تا به ایران بازگردد، تا با حضور او در جلسه کمیته پرتاب‌ها  درباره مربی آمریکایی اش و شروع تمریناتش تصمیم بگیریم.  

۲ دونده به ورزشکاران اعزامی به المپیک اضافه می شوند 

او درباره این که جلسه‌ای با دوندگان برای تعیین وضعیت اردو‌ها و مربیانشان برگزار می‌کنند یا خیر، بیان کرد: برگزاری اردو‌های داخلی و  حمایت از مربیان و ورزشکاران در داخل کشور، اولویت اصلی فدراسیون دو و میدانی است. البته در صورت ضرورت و تصویب در کمیته‌های مختلف دو و میدانی، اگر صلاح باشد اردوی خارج از کشور برگزار خواهد شد، اما اولویت برگزاری اردو‌های داخلی است.  
سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی، درباره افزایش تعداد سهمیه‌های المپیک، گفت: امیدواریم از طریق کسب ورودی و یا رنکینگ، حداقل ۲ دونده  به ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک اضافه شود. همچنین "پیرجهان" بسیار نزدیک به کسب ورودی المپیک از طریق رنکینگ است و در بخش پرتاب‌ها هم، برای اخذ سهمیه شانس داریم. علاوه بر این، "ابارقی" در صورتی که به شرایط آرمانی خود برسد، شانس کسب سهمیه المپیک دارد.  
او درباره وضعیت "حسن تفتیان" دونده المپیکی کشورمان بیان کرد: تفتیان برنامه‌های خود را به فدراسیون  دو و میدانی ارائه کرده است و اگر برنامه هایش در کمیته سرعت تصویب شود، در آن صورت از او حمایت می‌کنیم.  
رضایی در پایان گفت: ما در دو‌های نیمه استقامت هم پتانسیل خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی دقیق تعداد سهمیه‌های المپیک را افزایش بدهیم.  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد