hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > دبیرخانه دایمی نخستین جشنواره ملی نقالی کودکان راه ابریشم ایران در شهرداری سمنان راه اندازی شد

دبیرخانه دایمی نخستین جشنواره ملی نقالی کودکان راه ابریشم ایران در شهرداری سمنان راه اندازی شد


دبیرخانه نخستین جشنواره ملی نقالی کودکان در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان آغاز بکار کرد 
به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران، عباس بابایی، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: نشست هم اندیشی و برنامه ریزی پیرامون برگزاری نخستین جشنواره  ملی نقالی کودکان راه ابریشم ایران با هدف تقویت هنر نقالی و قصه گویی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد.
بابایی از راه اندازی دبیرخانه نخستین جشنواره ملی نقالی کودکان راه ابریشم ایران در سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورشی شهرداری سمنان خبر داد و افزود : در راستای اجرای برنامه های سمنان شهر دوستدار کودک این جشنواره در سطح ملی و برای کودکان برگزار می شود.   
وی  با بیان اینکه نخستین جشنواره نقالی کودکان در پنج محور با موضوع های مختلف برگزار خواهد شد، اظهار کرد: پرداخت به مضامین و حکایات اخلاقی، موضوعات ملی و. مذهبی ، توجه به آموزش های شهروندی ،  معرفی بناهای گردشگری و نوروزخوانی با در نظر گرفتن فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی مورد توجه و اولویت خواهد بود.
رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از رونمایی پوستر این رویداد فرهنگی در اوایل آذرماه خبر داد و گفت : افراد و گروه های منتخب در مرحله نهایی جشنواره  اواخر بهمن ماه  معرفی می‌شوند و تاریخ برگزاری جشنواره در اسفندماه همزمان با اعیاد شعبانیه است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد