hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > (تصاویر) فعالیت معصومه عطایی قربانی اسیدپاشی در مدلینگ

(تصاویر) فعالیت معصومه عطایی قربانی اسیدپاشی در مدلینگ

معصومه عطایی می‌گوید که زیبایی فقط در ظاهر افراد نیست، اگر کسی صورت خود را از دست بدهد یا نقصی در صورت داشته باشد به معنای زیبا نبودن او نیست.
معصومه عطایی زنی که ۱۰ سال پیش قربانی اسیدپاشی شده و بر اثر این اتفاق نابینا شده اینک به شغل مدلینگ روی آورده است.
به گزارش فرارو، معصومه عطایی که ۳۷ ساله و ساکن پرند در حومه تهران است ۱۰ سال پیش، پس از طلاق از سوی پدر همسر سابقش مورد سوءقصد اسیدپاشی قرار گرفت. وی از ناحیه صورت، بدن و دست‌ها دچار سوختگی شدیدی شد و بینایی خود را از دست داد.
این زن بعد‌ها پدر همسر سابقش را که به قصاص محکوم شده بود بخشید و زندگی جدیدی را آغاز کرد.
معصومه که هنگام حمله مادر یک پسر دو ساله بود سال‌ها پس از آن دچار افسردگی شدیدی شد و به دلیل ظاهر خود تمایلی به بیرون رفتن از خانه و ارتباط با دیگران نبود.
حالا او یک مدل شناخته شده است که زیبایی لباس‌های سنتی ایران را به نمایش می‌گذارد. شغلی که در آن فعالیت می‌کند به او کمک کرده تا پس از آن روز شوم خود را بپذیرد.
وی می‌گوید که زیبایی فقط در ظاهر افراد نیست، اگر کسی صورت خود را از دست بدهد یا نقصی در صورت داشته باشد به معنای زیبا نبودن او نیست. بلکه زیبایی را می‌توان براساس سایر موارد تعریف کرد.
کار در مدلینگ به معصومه عطایی کمک کرده تا با تنهایی مبارزه کند و زندگی مستقلی برای خود داشته باشد.
این زن در تهران ۳۸ عمل جراحی مختلف روی پوست خود انجام داده است. شش سال پیش نیز به کمک یکی از خیرین یک سال را در واشنگتن آمریکا سپری کرد و در آنجا سه بار تحت عمل جراحی چشم و پوست قرار گرفت.
معصومه عطایی به عمل جراحی امیدوار است و امید دارد که بینایی چشم خود را بدست بیاورد.
سال گذشته در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که در مواردی که اسیدپاشی به قصد ارعاب و ایجاد ناامنی در جامعه باشد اقدام مرتکب افساد فی الارض محسوب و مجازات آن اعدام در نظر گرفته می‌شود.





امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد