hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > توانمندی مددجویان با سه رویکردهای اشتغال،حمایت و فرهنگی تقویت می‌شود/ضرورت پیوست فرهنگی درهمه امور

توانمندی مددجویان با سه رویکردهای اشتغال،حمایت و فرهنگی تقویت می‌شود/ضرورت پیوست فرهنگی درهمه امور

محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان و حجت الاسلام محمد حسن رستمیان، دبیر جبهه فرهنگی استان سمنان با هدف هم‌افزایی در راستای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌ها، ارائه خدمات فرهنگی‌واجتماعی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان  این  تفاهم نامه را در سه سرفصل فرهنگی حمایت و اشتغال دانست و خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه با هدف پیشگیری کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در کمک های معیشتی و مادی به نیازمندان پیوست فرهنگی لازم است، خاطر نشان کرد: پیوست فکری ،روحی ،روانی در کنار بسته های معیشتی ضمیمه شود.
 وی با تاکید بر  اتصال افراد به دین، نظام و انقلاب ، تصریح کرد: در این جریان همه با هم باید با هم اتحاد داشته باشند وحدت رویه را در دستور کار قرار دهند.
مسعودیان راد محوریت  در این تفاهم نامه در سه مقوله فرهنگی اشتغال و حمایت دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی می توان ا ز ظرفیت های  اردوگاه های  کمیته امداد کانون ها و مراکز نیکوکاری بهره جست.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان  هدف از امضاء تفاهم نامه مشترک را ایجاد زمینه های همکاری براساس ظرفیت های هر دونهاد دانست و خاطرنشان کرد: همکاری در زمینه اجرای طرح‌های آموزشی به منظور ارتقای  اعتقادات دینی، مذهبی وسبک زندگی اسلامی  در بین خانواده ها در امور فرهنگی پیگیری می شود.
تجاری سازی فروش محصولات مددجویان،در اختیار قرار دادن ظرفیت نیروی انسانی جهادی،
بهره گیری از مشارین کمیته امداد،  حضور مشاوران در محلات و محله های مورد نیازسنجی شده ،برگزاری دوره های آمورشی  با حضور مشاوران جبهه فرهنگی و کمیته امداد تنها گوشه ای از تعهدات طرفین به مدت سه سال است‌.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد