hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خیابان فرشادی دوطرفه شد

خیابان فرشادی دوطرفه شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: خیابان فرشادی با طول ۵۵۰ متر و عرض متغیر حدودا هشت متر از خیابان‌های مهم شهر است که عرض خیابان پس از تعریض به ۱۲ متر افزایش یافته است.

مسعود بنده خدا، در خصوص هدف از دوطرفه کردن خیابان فرشادی، اظهار کرد: دسترسی مسیرهای شرق به غرب معابر منطقه با توجه به مسدود شدن میدان امام خمینی (ره) و پیاده راه شدن خیابان حافظ با مشکلاتی مواجه شده بود لذا نسبت به دو طرفه کردن خیابان فرشادی برای تسهیل در عبور اتوبوس‌های شرکت واحد و خودروها اقدام شد.

وی با بیان اینکه این خیابان از سمت شرق به خیابان نشاط (تقاطع نشاط –هشت بهشت) و از سمت غرب به خیابان استانداری (تقاطع خراسانی- استانداری) متصل است، ادامه داد: با توجه به کاهش زمان سفر خودروها از شرق به غرب و کاهش حجم ترافیکی حد فاصل چهارراه نقاشی تا تقاطع نشاط – هشت بهشت و کاهش بار ترافیکی خیابان فلسطین و همچنین کاهش عبور ترافیک از کوچه‌های محلی اطراف مادی فرشادی به دلیل استفاده تعدادی از خودروها از ضلع شمالی خیابان فرشادی برای تردد می‌توان گفت به نفع عموم شهروندان و ساکنان کوچه‌های مجاور بوده است.

معاون شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی در خیابان فرشادی شامل تعریض خیابان، اصلاح هندسی، پیاده‌روسازی، ایجاد ایستگاه اتوبوس و جدول‌گذاری میانی خیابان، خط‌کشی و تابلو گذاری و تکمیل چراغ‌های راهنمایی با هزینه‌ای در حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد.

وی ادامه داد: خیابان فرشادی پس از اجرای خط کشی، رنگ‌آمیزی جداول و تکمیل علائم انتظامی و چراغ‌های راهنمایی هم اکنون در حال بهره‌برداری است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد