hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آموزش ثبت نام لاتاری

آموزش ثبت نام لاتاری

آموزش ثبت نام لاتاری همیشه جزء مهم‌ترین موضوعاتی است که ایرانیان در موتور جستجوی مرورگر خود سرچ می کنند. لاتاری یا همان گرین کارت آمریکا، مجوزی برای اقامت افراد خارج از آمریکا در این کشور است که مزیت‌های زیادی دارد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به طور دائم در آمریکا اقامت داشته باشند.
ثبت نام لاتاری در مقایسه با سایر راه‌های اقامت در این کشور، ارزان‌‌تر است و هزینه‌ها‌ی کمتری را به پای اقامت‌کنندگان می‌گذارد. علاوه براین، مراحل ثبت نام لاتاری چندان سخت و دشوار نیست که افراد از ادامه دادن مراحل ثبت نام خودداری کنند. ثبت نام گرین کارت در همه‌ی ماه‌های سال انجام نمی‌شود و تنها در دو ماه به خصوص از سال فرصت دارید تا شانستان را برای دریافت ویزای مهاجرتی آمریکا امتحان کنید. در ادامه همراه ما باشید تا آموزش ثبت نام گرین کارت را مرحله به مرحله توضیح دهیم.
 

آموزش ثبت نام لاتاری

• ورود به سایت معتبر کارت سبز
ثبت نام لاتاری,آموزش ثبت نام لاتاری,لاتاری
 
نخستین کاری که باید در آموزش ثبت نام لاتاری انجام بدهید، یافتن یک سایت معتبر برای ثبت نام است. به دلیل پردرخواست بودن دریافت گرین کارت لاتاری در ایران، تعداد سایت‌های مرجع برای ثبت نام، بسیار زیاد است و احتمال تقلبی بودن آن‌ها زیاد می‌باشد. یکی از مطمئن‌ترین و معتبرترین مراجعی که می‌توانید به صورت غیرحضوری و آنلاین برای لاتاری آمریکا اقدام کنید، سایت کارت سبز می‌باشد. برای ورود به این سایت کافی است که آدرس اینترنتی (www.cartesabz.net/register) را در تب مرورگر خود کپی و پیست کنید. به محض درج این آدرس در تب مرورگر، شاهد 5 گزینه‌ی درج شده برای شروع، مشخصات، احراز پیامکی، پرداخت و تکمیل خواهید بود.
 
• پر کردن مشخصات تاهل و تجرد
در مرحله‌ی بعدی آموزش ثبت نام لاتاری می‌بایست وضعیت تاهل و تجرد خود را درج کنید. اگر مجرد هستید، باید یکی از سه گزینه‌ی مطلقه، همسر فوت شده و یا ازدواج نکرده را انتخاب کنید. در صورتی هم که متاهل هستید، موظف‌اید که تعداد فرزندان زیر 21 سال را در سایت کارت سبز درج کنید. پس از درج تعداد فرزندان زیر 21 سال، نوبت به تعیین نوع شهروندی همسرتان می‌رسد. در همه‌ی حالت‌ها، وارد به یک مرحله‌ی دیگر می‌شوید که باید مشخصات شخصی خودتان را وارد کنید.
 
• مشخصات فردی و راه‌های ارتباطی برای تماس
در آموزش ثبت نام لاتاری لازم است تصویر مشخصات پاسپورت خودتان را در سایت کارت سبز آپلود کنید. در صورتی که همسردارید، تصویر پاسپورت ایشان را نیز آپلود کنید (برای فرزندان زیر 21 سال پاسپورت اجباری نیست). اگر به هر دلیلی، پاسپورت و عکس شما یا همسرتان آماده نیست، می‌توانید بعداً ازطریق  تلگرام یا واتساپ کارت سبز آنها را ارسال نمایید.
 
ثبت نام لاتاری,آموزش ثبت نام لاتاری,لاتاری
 
پیش از آپلود تصویر پاسپورت خودتان یا همسرتان، باید نام، نام خانوادگی، جنسیت، وضعیت تحصیلی، تاریخ تولد، شهر محل تولد، شماره موبایل و آدرس کامل محل سکونت را به طور کامل درج کنید. در غیر اینصورت، قادر نخواهید بود تا مراحل بعدی ثبت نام لاتاری را ادامه دهید.
 
اگر مجرد باشید، تنها می‌بایست مشخصات شخصی خودتان را وارد سایت کارت سبز کنید.
 
• دریافت کد احراز پیامکی و پرداخت مبلغ ثبت نام لاتاری
برای به پایان رساندن آموزش ثبت نام لاتاری باید کد پیامکی احراز هویت را دریافت کنید. دریافت کد احراز پیامکی به منزله‌ی تایید اطلاعات شخصی و هویت شما است. خوب است بدانید که به محض ورود به بخش احراز هویتی در سامانه ثبت نام لاتاری، کد احراز پیامکی به شماره موبایل شما فرستاده می‌شود. اگر این اتفاق انجام نشد، شما می‌توانید روی دکمه‌ی ارسال مجدد کلیک کنید و منتظر باشید که پیامک برایتان ارسال شود.
 
ثبت نام لاتاری,آموزش ثبت نام لاتاری,لاتاری
 
خوب است بدانید که اگر با همسر و فرزندان‌تان اقدام به ثبت نام لاتاری کنید، نیازی نیست تا هزینه‌ی بیشتری را پرداخت نمایید. تنها تفاوتی که بین این دو حالت وجود دارد، تعداد شانس شما برای دریافت لاتاری گرین کارت آمریکا است، که این مورد توسط مجموعه کارت سبز انجام می شود.
 

چرا برای ثبت نام لاتاری باید هزینه‌ای پرداخت کنید؟

ثبت نام لاتاری برای دریافت اقامت دائم در کشور آمریکا می‌باشد، لذا مهم است که این امر توسط مجموعه ای معتبر انجام شود. لاتاری یکی از ارزان‌ترین راه‌ها برای دریافت ویزای دائم اقامت در آمریکا است. ثبت نام در لاتاری همانند ارائه‌ی مدارک برای دریافت ویزا کارت است. با این تفاوت که هزینه‌های جانبی برای دریافت ویزای دائم، کمتر می‌باشد.
 
حال سوال اینجا است که این هزینه‌ها برای چه چیزی است و صرف چه چیزهایی می‌شود. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای دریافت لاتاری گرین کارت و مجوز برای مهاجرت به آمریکا باید مشخصات و مدارک شما ترجمه و کارشناسی شوند و فرآیند تکمیل مدارک طی شود. همچنین، برای افزایش شانس برنده شدن در قرعه کشی لاتاری باید از مشاوره‌های افرادی که در این زمینه خاص، تجربه‌ دارند؛ کمک بگیرید، تا در صورت برنده شدن آن مجموعه پیگیر امور شما تا دریافت ویزا باشد. همه‌ی این فعالیت‌ها از سوی افرادی مجرب و آموزش‌دیده انجام می‌شود که کار شما را راحت‌تر می‌کند. به همین خاطر می‌توان گفت مبلغی که برای ثبت نام لاتاری پرداخت می‌کنید، برای پیش بردن همین کارها است.
 
ثبت نام لاتاری,آموزش ثبت نام لاتاری,لاتاری
 

مشاوره‌های بعد از برنده شدن گرین کارت آمریکا

پیروز شدن در فرآیند ثبت نام گرین کارت به شانس شما بستگی دارد. البته این را هم بگوییم که نوع عکس گرفتن و طرز ایستادن شما هم در شانس برنده شدن در لاتاری تاثیرات بسزایی دارد. اگر کارشناسی را نداشته باشید که در این موضوع به شما اطلاع بدهد، به احتمال زیاد شانس شما برای حضور در میان برنده‌های گرین کارت، کم است یا به هیچ عنوان در سیستم قرعه کشی حضور نخواهد داشت.
 
حالا که اسم شما در نتایج لاتاری مشاهده می‌شود، نیاز است تا به یکسری از قواعد برندگان لاتاری توجه کنید. برای نمونه شما نیازی ندارید تا برای دریافت تاییدیه‌های نه چندان ضروری به وزارت خانه‌های متعدد مراجعه کنید. این کار بیهوده سبب می‌شود تا شما هزینه‌ی زیادی را برای یک کار غیر ضروری و بی‌فایده صرف کنید و فرصت استفاده از لاتاری گرین کارت را از دست بدهید. دومین کار اشتباهی که افراد متعدد برای استفاده از گزین کارت لاتاری مرتکب می‌شوند، ارائه‌ی مدارک ناقص است. مدارکی که تکمیل نباشند، بارها برگشت می‌خورند و زمان دیگری هم برای بهره‌مند شدن از مزایای گرین کارت وجود نخواهد داشت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد