hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > علی نژاد:امضای طلایی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی شبهه برانگیز است

علی نژاد:امضای طلایی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی شبهه برانگیز است

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، گفت:با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا شرایط برای برگزاری انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی فراهم نیست.
مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت در مجمع عمومی عادی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار کرد: فدراسیون موتوروسواری و اتومبیلرانی وظایف و اهدافی در حوزه همگانی و حرفه‌ای دارد ولی هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است. فدراسیون در حوزه قهرمانی، جایگاه مشخصی در آسیا و جهان ندارد و هزینه 16 میلیون تومانی اعزام‌ها در سال 98 نشان می دهد که کار جدی در این مورد انجام نشده و جای تاسف دارد.
معاون وزیر ورزش ادامه داد: در زمینه همگانی هم اگر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بتواند، نقش خود را به خوبی ایفا کند، فرهنگ سازی بزرگ و مهمی انجام خواهد شد. در این مورد هم هنوز به اهداف خود نرسیده‌ایم.
علی‌نژاد درباره بحث واردات موتورهای ورزشی گفت: اختیار و امتیاز واردات موتور ورزشی به فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی واگذار شده بود که تبعاتی برای این فدراسیون داشت. من برای اینکه شبهات از بین برود، این امتیاز و اختیار را لغو کردم و کارگروهی در وزارت ورزش با مشارکت فدراسیون تشکیل شد تا ضمن بازنگری آیین نامه واردات موتور، مجوز این کار به قهرمانان ورزشی داده شود.
وی تصریح کرد: در واقع، حق یک امضای طلایی به رئیس فدراسیون در مورد واردات موتور اعطا شده بود که به خودی خود، شبهه برانگیز است. این گونه اقدامات و تصمیمات نباید باعث حاشیه سازی شود. بازنگری در آیین نامه واردات موتور انجام شده و به زودی به فدراسیون ابلاغ خواهد شد.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در مورد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: امیدورام هر چه زودتر بتوانیم انتخابات را برگزار کنیم ولی با توجه به شیوع گسترده کرونا، فعلا چنین کاری مقدور نیست.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد