hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آماده‌سازی نقاهتگاه با ۱۲۰ تخت در شاهرود؛ بیماران بهبود یافته از کرونا ۲ هفته را در قرنطینه بمانند

آماده‌سازی نقاهتگاه با ۱۲۰ تخت در شاهرود؛ بیماران بهبود یافته از کرونا ۲ هفته را در قرنطینه بمانند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در این شهرستان یک نقاهتگاه که با ۱۲۰ تخت تجهیز شده برای خدمت‌رسانی به بیماران بهبود یافته از کرونا آماده است.

رضا چمن شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیماران مبتلا به کرونا دو هفته بعد از بهبودی نیز باید از افراد دیگر دور باشند و این نقاهتگاه نیز با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری آماده‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: افراد بهبود یافته از کرونا برای ادامه درمان نیاز است تا به مدت دو هفته دور از سایرین بوده و محل خوب، غذای آن‌ها از دیگران جدا باشد تا امکان شیوع بیشتر ویروس فراهم نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اضافه کرد: نقاهتگاه شاهرود با همکاری فرمانداری، جامعه پزشکی، سپاه ناحیه شاهرود، هلال‌احمر، اداره ورزش و جوانان و بهزیستی آماده‌شده است.

چمن با بیان اینکه این مرحله از شیوع بیماری بیشتر به خاطر تجمعات، دورهمی‌ها است از مردم خواست از حضور در تجمعات بی‌مورد جلوگیری کنند و برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری مشارکت کنند.

وی از مردم خواست تا به کمک کادر درمان آمده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع شیوع بیشتر این ویروس منحوس شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد