hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > صادقی: ماشین‌سازی بهترین انتخاب برای من بود

صادقی: ماشین‌سازی بهترین انتخاب برای من بود

دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: ماشین‌سازی بهترین انتخاب برای من بود و امیدوارم در این تیم عملکرد خوبی داشته باشم.
محمدباقر صادقی  در خصوص شکست 3 بر صفر تیمش برابر شهر خودرو در هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: عملکرد خوبی نداشتیم و برابر تیمی به میدان رفتیم که واقعا آماده بود. نتوانستیم خواسته‌های سرمربی را در زمین پیاده کنیم و همین موضوع باعث شد شکست بخوریم. حالا به فکر بازی‌های بعدی هستیم و باید نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.
وی در خصوص اینکه خیلی‌ها ماشین‌سازی را گزینه سقوط به لیگ دسته اول می‌دانند عنوان کرد: چنین چیزی را قبول ندارم و به عقیده من ماشین‌سازی گزینه سقوط نیست. بیش از نود درصد بازیکنان فصل گذشته از این تیم جدا شدند و بازیکنان جوانی داریم که برای پخته شدن در لیگ برتر نیاز به زمان دارند. نفرات خوبی داریم و سرمربی تیم هم دانش فوق‌العاده‌ای دارد. تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم و ذهنیت‌ها در مورد تیم ما تغییر خواهد کرد.
دروازه‌بان پیشین ذوب‌آهن در خصوص اینکه چرا ماشین‌سازی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بازی‌ها، حدود یک سال بازی نکردم. چند پیشنهاد داشتم ولی با آنالیزی که خودم انجام دادم، شرایط ماشین‌سازی را بهتر دیدم. ماشین‌سازی بهترین انتخاب برای من بود و امیدوارم در این تیم عملکرد خوبی داشته باشم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد