hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > قاسم رضایی: امیدوارم تا المپیک کرونا از بین برود

قاسم رضایی: امیدوارم تا المپیک کرونا از بین برود

قهرمان المپیک گفت: امیدوارم تا بازی‌های المپیک ویروس کرونا از بین برود تا ورزشکاران با خیالی آسوده در این میدان بزرگ حاضر شوند.
قاسم رضایی درباره رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: مسابقات انتخابی با وجود ویروس کرونا عالی برگزار شد، رقابت‌ها نزدیک بود و رقیبان رو در رو با یکدیگر عالی کشتی گرفتند. افرادی که برای مسابقات جهانی انتخاب شدند فرصت زیادی برای آماده شدن ندارند و امیدوارم در رقابت‌های جهانی بتوانند نتایج خوبی بگیرند.
قهرمان المپیک تصریح کرد: کرونا برای کل دنیا است، به طور حتم سطح کشتی‌ها نسبت به سال قبل پائین‌تر آمده بود، زیرا کشتی گیران تمرینات مداوم نداشتند و سالن‌های کشتی بسته بود، اما امیدوارم تا المپیک کرونا از بین برود و ملی‌پوشان بتوانند در اردو‌های مداوم شرکت کنند تا با خیالی آسوده در این میدان بزرگ حاضر شوند.
رضایی ادامه داد: در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی علیاری، مهدی بالی و محمدهادی ساروی سه کشتی گیر مطرحی بودند که با هم رقابت داشتند و ساروی به عنوان نفر نخست این وزن، مبارزه‌های خوبی داشت؛ او یکی از شانس‌های کسب مدال در مسابقات جهانی است و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کند.
نفر سوم المپیک ریو خاطرنشان کرد: کشتی گیران فرنگی کار همه جوان هستند و به غیر از یکی دو نفر همچون امیر قاسمی منجزی که در وزن ۱۳۰ کیلو گرم اول شد، سایر نفرات جوان بودند، بسیار عالی کشتی گرفتند و امیدوارم در آینده بهتر شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد