hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > حدادی‌فر: ذوب‌آهن مظلوم است

حدادی‌فر: ذوب‌آهن مظلوم است

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید این تیم در فصل گذشته لیگ از اشتباهات داوری بسیار متضرر شد. او همچنین ابراز امیدواری کرد این اشتباهات در این فصل رخ ندهند.
قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا درباره درگذشت محمود یاوری اظهار کرد: من با ایشان کار کرده بودم. صبح که این خبر را شنیدیم خیلی ناراحت شدیم. ایشان گردن فوتبال ایران و اصفهان و مردم ورزش‌دوست اصفهان خیلی حق دارند. استاد من بودند و من شاگردی ایشان را کردم. به خانواده‌اش و جامعه ورزشی و فوتبال تسلیت می‌گویم. ایشان استاد ادب و اخلاق بودند و در اذهان باقی می‌مانند. روحشان شاد و یادشان گرامی باشد. 
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین درباره تساوی برابر فولاد در هفته لیگ اظهار کرد: قرعه هفته اول ما نسبتا سخت بود. فولاد یک تیم خوب، آماده و سازماندهی شده است. در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی خوب نبودیم و با یک گل تنبیه شدیم اما در ادامه خوب کار کردیم و نتیجه را جبران کردیم. البته با اشتباه داور در اعلام پنالتی در دقایق پایانی سه امتیاز خیلی حساس از ما گرفته شد. مستحق پیروزی بودیم و این سه امتیاز می‌توانست در شروع کار به تیم تغییر یافته ما کمک کند. امیدواریم که بتوانیم در هفته‌های بعدی جبران کنیم و تیم خوبی داشته باشیم و نسبت به پارسال خیلی بهتر نتیجه بگیریم.
او درباره اشتباهات داوری علیه ذوب‌آهن در دو سال اخیر هم بیان کرد:‌ ما تیم خیلی مظلومی هستیم و سزاوار این اشتباهات نیستیم. البته نمی‌گویم که این اشتباهات عمدی است. سال قبل هم به خاطر اشتباهات داوری ضرر کردیم و تیم در شرایط پر استرس و در آستانه سقوط قرار گرفت. در بازی با فولاد با داور صحبت کردیم که کمی تامل کند و از کمکش مشورت بگیرد ولی او نقطه پنالتی را نشان داد و سه امتیاز خیلی حساس در شروع فصل از ما گرفته شد. امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهند چون تیمی هستیم که خیلی زحمت کشیده‌ایم و ۸۰ درصد تیم عوض شده است و یکسری جوان با انگیزه و خوب حسابی کار می‌کنند. امیدوارم که در زمین هم حقمان را بگیریم.
حدادی‌فر درباره جدا شدن برخی از بازیکنان این تیم در این فصل هم گفت: از بازیکنانی که از تیم ما جدا شدند قدردانی می‌کنم چون تا لحظه‌ای که حضور داشتند واقعا تلاش کردند. بازیکنانی بزرگی بودند و همه آن‌ها را هم مدیریت و هم سرمربی تیم می‌خواستند. بنا به دلایلی تصمیم گرفتند و پایشان را در یک کفش کردند که از تیم ما جدا شوند. برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. تیم ما کاملا تغییر کرده است. امیدوارم هرچه زودتر به هماهنگی کامل برسیم. کار خیلی سخت است. سال قبل نتایج خیلی بدی گرفتیم. ان‌شاءالله امسال بتوانیم جایگاه واقعی ذوب‌آهن را به دست بیاوریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد