hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > مبلغ قرارداد دو و میدانی برای ما ورزشکاران صرف نمی‌کند/ پیشنهاد کشور‌های عربی را قبول نکردم

مبلغ قرارداد دو و میدانی برای ما ورزشکاران صرف نمی‌کند/ پیشنهاد کشور‌های عربی را قبول نکردم

عبدالرحیم در زاده دونده کشورمان درباره وضعیتش برای حضور در مسابقات دو و میدانی توضیحاتی داد.
عبدالرحیم در زاده عضو تیم دو و میدانی صنعت مس کرمان، درباره عملکردش در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: به نظرم  هر چه تعداد باشگاه‌ها در لیگ دو و میدانی بیشتر باشد دوندگان عملکرد بهتری خواهند داشت. متاسفانه مبلغ قرارداد‌های دوندگان خیلی کم است و  برای حضور در مسابقات دو و میدانی پول بلیت هواپیما را ما ورزشکاران دادیم و هنوز باشگاه این پول را پرداخت نکرده است. من آسیب جزئی داشتم و در لیگ دو و میدانی  نتوانستم نتیجه بگیرم.  
در زاده بیان کرد: قرارداد‌های دو و میدانی آن قدر پایین است که  برای امثال من صرف نمی‌کند. به هر حال هزینه رفت و آمدم از سیستان و بلوچستان به تهران را می‌دهم با امتیازاتی که برای مسابقات در نظر می‌گیرند مطابقت نمی‌کند. امیدوارم مبالغ قرارداد‌ها سال آینده به این صورت نباشد و تیم‌های بیشتری در لیگ شرکت کنند.  
او درباره برنامه اش گفت: من به شیراز آمدم و به همراه مسلم نیادوست زیر نظر حمید نیادوست مربی خود تمرین می‌کنیم. مسابقات انتخابی داخل سالن دو و میدانی را پیش رو داریم و امیدوارم بتوانم  ورودی قهرمانی آسیا و بعد از آن سهمیه المپیک را بگیرم.  
مبلغ قرارداد دو و میدانی برای ما ورزشکاران صرف نمی‌کند/ پیشنهاد کشور‌های عربی را قبول نکردم

رئیس هیئت دو و میدانی سیستان و بلوچستان بهایی به من نمی دهد 

دونده کشورمان درباره رئیس هیئت دو و میدانی سیستان و بلوچستان گفت: ما در استان خود ۲ دونده داریم و من و امیریان مدال آور مسابقات آسیایی و بین المللی جوانان هستیم. امیریان برای اولین بار توانست مقام چهارم را در مسابقات آسیایی کسب کند و من هم  نایب قهرمان آسیا شدم. متاسفانه رئیس هیئت دو و میدانی استان ما هیچ بهایی به من  نمی‌دهد و  تامین هزینه‌ها را به خودم واگذار کرده است. من همه هزینه‌ها را پرداخت می‌کنم و پول روانشناس، ماساژور و تغذیه را می‌دهم و هیچ حمایتی نمی‌شوم. شرایط من سخت است و پیست و  سالن وزنه‌ای در شهرم وجود ندارد و به شیراز آمده ام تا تمرین کنم تا بتوانم ورودی بگیرم و پرچم کشورمان را بالا ببرم. اصلا رئیس هیئت دو و میدانی استان وضعیت من را درک نمی‌کند، چطور انتظار داشته باشم که صیامی این کار را انجام بدهد.  

صیامی حقوق برای مربیان و دوندگان در نظر بگیرد 

در زاده درباره رئیس  جدید فدراسیون دو و میدانی گفت: صیامی در دوران مدیریت کیهانی هم حضور داشت و او از جنس دو و میدانی است و من را خوب می‌شناسند که به اردو‌ها دعوت شدم. امیدوارم صیامی همه ورزشکاران را به یک چشم نگاه کند و ما دوندگان درآمدی نداریم و رئیس فدراسیون دو و میدانی حقوقی برای مربیان و ورزشکاران در نظر بگیرد.  

هزینه ام را به تنهایی تامین می کنم 

دونده کشورمان بیان کرد: شرایط من سخت است و  حتی با رئیس هیئت دو و میدانی استان خود صحبت کردم، اما او راضی نشد که به من کمک کند و گفت که یک سال در خانه ام بخوابم و بعد او  انتظار دارد که رکورد بزنم. من نمی‌دانم چه کسانی روسای هیئت‌ها را انتخاب می‌کند. البته با عشق و علاقه‌ای که به دو و میدانی دارم هزینه ام را تامین می‌کنم و ان شا الله بتوانم ورودی مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک را بگیرم و پرچم کشورمان را بالا ببرم.  
در زاده بیان کرد: چند ورزشکار در استان سیستان و بلوچستان حضور دارند و دانیال شه بخش بوکسور کشورمان هم توانست ورودی المپیک را کسب کند. به هر حال مسئولان هیئت دو و میدانی استان می‌توانند حامیان مالی خوبی پیدا کنند. من مقام سومی دانش آموزی جهان را کسب کردم و پیشنهاداتی از کشور‌های حوزه خلیج فارس از جمله دبی و قطر داشتم، اما پیشنهادات را رد کردم و برای کشورم مدال به دست آوردم.  
او افزود: من  بعد از آن مقام سوم مسابقات صحرا نوردی و نایب قهرمانی آسیا  را به دست آوردم و کشور‌های عربی دوباره به من پیشنهاد دادند، اما آن‌ها راقبول نکردم. من ۱۲ سال است در دو و میدانی کار می‌کنم، اما این رشته ورزشی برای ما درآمد زایی ندارد. اگر من کار می‌کردم وضعیت زندگی ام خیلی  بهتر بود.  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد