hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > برزای: مقابل سپاهان به چیزی که لیاقتش را داشتیم رسیدیم

برزای: مقابل سپاهان به چیزی که لیاقتش را داشتیم رسیدیم

مدافع - هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، این تیم در مصاف با سپاهان به آنچه که استحقاقش را داشته، دست یافته است.

بهنام برزای درباره پیروزی تیمش برابر سپاهان در سیرجان گفت: ما در زمین خودمان به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم. البته می‌دانستیم بازی سختی داریم، چرا که سپاهان در فوتبال ایران یک تیم معمولی نیست. آنها در لیگ برتر افتخارات زیادی کسب کردند و تیم پرقدرتی هستند، ولی خوشبختانه گل‌گهر یک بازی بسیار خوب را انجام داد و به چیزی که لیاقتش را داشتیم دست پیدا کردیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ادامه داد: با اینکه گل اول را از سپاهان خوردیم، ولی تمرکز بازیکنان به‌هم نریخت. ما با تاکتیک کادر فنی، شناخت قلعه‌نویی از سپاهان و تلاش بازیکنان توانستیم سه امتیاز مهم را در اولین بازی لیگ بگیریم، ولی حالا باید این برد را فراموش کنیم. امسال بازی‌های سختی در پیش داریم و باید به فکری مسابقات بعدی باشیم.
وی که در این بازی به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت، درباره تغییر پستش و پاس گلی که در این مسابقه داد، خاطر نشان کرد: تصمیم قلعه‌نویی این بود که در این پُست بازی کنم و من هم تلاش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. خوشحالم که بازی در پُست جدیدم با پاس گل همراه شد و به نوعی جواب اعتماد قلعه‌نویی را هم دادم. امیدوارم این روند را در بازی‌های آینده هم ادامه دهم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد