hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > جعفری: وجدان داشته باشند و شایعه درست نکنند!

جعفری: وجدان داشته باشند و شایعه درست نکنند!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: تغییر ساعت بازی به تنهایی فوتبال بانوان را حرفه‌ای نمی‌کند و باید تیم‌ها اسپانسر داشته باشند.
مرضیه جعفری در خصوص تغییر ساعت بازی و گام برداشتن برای حرفه‌ای شدن لیگ برتر فوتبال بانوان  گفت: تغییر ساعت بازی مسابقات لیگ برتر ربطی به حرفه ای شدن ندارد. شاید تغییر ساعت مسابقات مزایایی داشته باشد، اما اول باید تیم‌ها اسپانسر پیدا کنند که هر سال با یک اسم شرکت نکنند.
وی افزود: به نظر من تیم باید پیشینه داشته باشد که ماندگار شود. حالا اگر 12 تیم داریم باید 12 اسپانسر خوب داشته باشیم که بتوانیم همه مسائل را درباره حرفه‌ای شدن رعایت کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم با بیان این مطلب که باید همه موارد حرفه ای شدن را رعایت کنیم، افزود: باید همه چیزمان رو به حرفه‌ای شدن باشد و مسائلی که کنفدراسیون آسیا می‌خواهد را در نظر گرفته و اجرایی کند. ما سه چهار باشگاه داریم که روی آنها کار می‌کنیم بقیه باشگاه‌ها مشکل دارند البته امسال به نظر می‌رسد که بهتر شده و 5 – 6 باشگاه خوب کار می‌کنند و رفته رفته کارها خوب پیش می‌رود.
وی همچنین شایعاتی که مبنی بر رفتن مونا حمودی به وچان کردستان و بازگشتش به شهرداری بم مطرح شده است، اظهار داشت: کسانی که شایعه درست می‌کنند لطفا کمی وجدان را درنظر بگیرند و شایعه سازی نکنند. اگر مونا حمودی به تیم برگشته است، دوست داشت در تیم خودش باشد و وقتی برگشت به من گفت؛ دوست دارم در کنار شما فوتبال بازی کنم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد