hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > کمبود 20 درصدی نیروی انسانی در شهرداری های استان سمنان

کمبود 20 درصدی نیروی انسانی در شهرداری های استان سمنان



مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان از کمبود 20 درصدی نیروی انسانی در شهرداری های استان خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران از سمنان ، راضیه شهاب مدیرکل در گفتگو با خبرنگاران گفت : در حال حاضر ۲ هزار و ۵۵۱ نفر در قالب استخدام کارمندی و قرارداد کارگری در شهرداری های استان مشغول به کار هستند که با افزودن نیروهای شرکتی، این رقم به بیش از ۳۲۰۰ نفر می رسد.
شهاب با اشاره به کمبود ۲۰ درصدی نیروهای انسانی در شهرداری های استان افزود : با توجه به بازنشستگی و قطع ارتباط کاری تقریبی ۵۰۰ نفر در طول دوره دولت یازدهم و همچنین افزایش وظایف و مسئولیت های شهرداریها و تطویل فرایند جذب و بکارگیری نیروی انسانی، کمبود نیروی انسانی در شهرداری های استان جدی است و مدیران سازمان شهرداری ها در این خصوص در حال برنامه ریزی هستند . 
وی برگزاری آزمون را برای جذب نیروی انسانی در شهرداری ها ضروری دانست و افزود : امسال از طریق آزمون مشاغل آتش نشانان شهرداری های استان، ۳۳ نفر جذب شدند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با خاطرنشان کردن خدمات الکترونیک شهرداری سمنان و اینکه این شهرداری آمادگی خود را برای توسعه خدمات الکترونیک برای دیگر شهرداری های استان اعلام کرده است از اختصاص ۹۴۰ میلیون ریال جهت توسعه خدمات الکترونیک به شهرداری های درجزین و ایوانکی خبر داد .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد