hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ورودی ۳ پارک مهم شهر کرمانشاه مسدود شد

ورودی ۳ پارک مهم شهر کرمانشاه مسدود شد

فرماندار کرمانشاه گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ورودی سه پارک مهم شهر کرمانشاه مسدود شد.
فضل‌الله رنجبر اظهار داشت: اقداماتی از طرف ستاد مقابله با کرونا برای شهرستان کرمانشاه برنامه‌ریزی شده که ممنوعیت ورود و خروج خودروهای غیربومی در چهار محل پلیس راه بیستون، ماهی‌دشت، قزانچی و کوزران و سراب نیلوفر از جمله این اقدامات است.
وی با بیان اینکه از 12 ظهر 12 آبان ماه کنترل از ورود خودروهای غیربومی خودداری شده است عنوان کرد: نیروهای پلیس راه، راهداری و نمایندگان فرمانداری تا ساعت 24 روز جمعه در این مکان‌ها حضور دارند.
رنجبر گفت: با نمایندگان فرمانداری، اتاق اصناف، پلیس انتظامی، مرکز بهداشت و شهرداری کرمانشاه هماهنگی شده که ورودی سه پارک مهم شهر کرمانشاه مسدود شود و از روز گذشته انجام شده است.
وی با بیان اینکه دو تیم نظارتی به صورت مستمر بر اصناف و اماکن نظارت دارند افزود: تاکنون بیش از 70 آرایشگاه زنانه، 50 خبازی و 35 تالار پلمب و به 60 تالار اخطار کتبی داده شده است و در مجموع 50 تالار و مراکز عمومی خدماتی برای برخوردهای جدی‌تر به دادسرا معرفی شده‌اند. 
فرماندار کرمانشاه بیان کرد: با هماهنگی نماینده دادستان واحدهایی که فک پلمب می‌کنند در آن‌ها جوشکاری می‌شود.
وی با بیان اینکه در آرامستان همچنان بسته است گفت: از طریق بخشداری و دهیاری‌ها این موضوع پیگیری می‌شود و از برگزاری مراسم جشن و عزا با جدیت ممانعت می‌شود.
رنجبر با اشاره به اینکه با وجود تمام هشدارها و تذکرات مراسمات دسته‌جمعی و عزا از مهمترین عوامل انتقال ویروس بوده است افزود: تلاش می‌شود اقداماتی پیشگیرانه در نظر گرفته شود که مجبور به تعطیلی کامل نشویم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد