hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > عطایی: تعطیلی لیگ والیبال کار مربیان را سخت می‌کند

عطایی: تعطیلی لیگ والیبال کار مربیان را سخت می‌کند

سرمربی تیم والیبال هراز آمل در آستانه پیگری مجدد مرحله رفت لیگ برتر گفت: وقفه‌های ایجاد شده کار مربیان را سخت می‌کند.

پس از وقفه‌ای یک ماه در مسابقات لیگ برتر والیبال، سوت دوباره دور رفت رقابت‌ها از روز یکشنبه زده خواهد شد. با تصمیم تیم‌ها و اعلام فدراسیون والیبال، مسابقات دور رفت از هفته هشتم به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. قرار بود رقابت‌ها در سه سالن انجام شود اما به دلیل مسابقات کشتی در سالن آزادی، رقابت‌های والیبال در دو سالن فدراسیون و حجاب برگزار خواهد شد. همین مسئله فشردگی مسابقات را بیش‌تر کرده است.

طبق برنامه اعلام شده در هفته نخست روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه ساعات ۱۱، ۱۴ و ۱۷ شش بازی در روز انجام خواهد شد. تیم راه یاب ملل مریوان بدون پیروزی و امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد و در بازی نخست روز یکشنبه ساعت ۱۱ مقابل تیم هراز آمل قرار خواهد گرفت. هراز آمل با ۴ پیروزی و ۱۱ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی ایستاده است.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آغاز پیگیری مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: پس از حدود یک ماه وقفه مسابقات از سر گرفته خواهد شد. شرایط سختی است چرا که بعد از انجام ۷ هفته مسابقه، دوری یک ماه از شرایط رقابت کار را برای مربیان سخت خواهد کرد. سعی خواهیم کرد روند خود را حفظ کنیم.

سرمربی تیم هراز آمل ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و ویروس کرونا، پیش بینی ایجاد وقفه در مسابقات را داریم. با وقفه‌ها مواجه خواهیم شد. در حال حاضر تیم‌ها در صحت و سلامت قرار دارند و امیدوارم مسابقات به خوبی آغاز شود. تعطیلی‌ها شرایط را سخت می‌کند و باعث ایجاد نگرانی و چالش می‌شود.

وی درباره شرایط تیم هراز آمل پیش از دیدار مقابل راه یاب ملل مریوان گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم. تست بازیکنان منفی است. فقط علیزاده مصدومیت کشیدگی عضله دو قلو دارد که سعی بر این است تا برای بازی روز یکشنبه برسد. سایر بازیکنان سالم هستند.

عطایی درباره زمان برگزاری مسابقه تیم هراز مقابل راه یاب ملل در ساعت ۱۱ صبح نیز گفت: بازی در صبح سخت است. معمولاً مسابقات در لیگ برتر والیبال عصر برگزار شده است. به هر حال در مسابقات به شیوه متمرکز پیش بینی انجام بازی در صبح می‌شود. البته فدراسیون اعلام کرده تمام تیم‌ها در این ساعت بازی خواهند داشت. تمریناتی داشته‌ایم و امیدوارم بابت این موضوع تیم آسیب نبیند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد