hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فوت ۳۹۴ نفر در استان سمنان بر اثر کرونا

فوت ۳۹۴ نفر در استان سمنان بر اثر کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۳۶ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند و تا به امروز و از ابتدای همه گیری کرونا ۳۹۴ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کردند.
نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: وضعیت در استان به واسطه گزارش ها، بحرانی است و پیش بینی می شود تا در دو هفته آینده نیز در این وضعیت قرار داشته و شاهد شیوع بیشتر بیماری باشیم.
او با بیان اینکه تمامی شهرستان های استان امروز در شرایط فوق بحرانی قرار دارند و وضعیت مطلوبی را شاهد نیستیم افزود: در حال حاضر کل بستری ها در بیمارستان های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان و بیمارستان شفا ۲۷۹ نفر است که طی این هفته به صورت تصاعدی، نسبته به هفته گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.
دکتر دانایی ادامه داد: ۳۶ بیمار نیز در حال حاضر در بخش های ویژه بیمارستان های این مجموعه بستری هستند و تا به امروز و از ابتدای همه گیری کرونا، ۳۹۴ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ابراز داشت: از ابتدای شروع شیوع بیماری تا به امروز ، ۲هزار و ۸۵۵ نفر نیز باابتلای قطعی به کرونا در شهرستان های زیر مجموعه این دانشگاه شناسایی شدند.
او تاکید کرد: امروز و به واسطه شرایط فوق بحرانی که در استان وجود دارد، نیاز است تا برخورد جدی و قهری با متخلفین در این حوزه در سطح جامعه صورت گیرد و جریمه نقدی سنگین نیز در نظر گرفته شود و  امروز بیش از گذشته نیاز است تا نظارت ها و بازرسی ها در بحث جلوگیری از اقدامات پرخطر و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و شیوع بیماری، افزایش یابد و بر تعداد گشت های نظارتی نیز افزوده شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد