hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > ایجاد شبکه همدلی توسعه استان سمنان

ایجاد شبکه همدلی توسعه استان سمنان




رئیس شورای استان سمنان گفت: هماهنگی در استان باید بین مدیران شهرستان ها با همدلی بیشتر انجام شود تا پیشرفت در مدیریت استان حاصل شود و شورای استان در این موضوع تلاش خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران؛ عباس آلبویه  در مراسم انتخابات شواری استان در سالن جلسات ایثار استانداری گفت: پرورش و شناسایی نیروهای بومی استان جهت جایگاه های مدیریتی در این دوره از شورا در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: استان سمنان نخبگان زیادی دارد  که جایگاه مناسبی در مدیریت کشور دارند  اما از ظرفیت های انسانی و استعدادهای درون استان استفاده نشده است و نیروهای بومی  باید پرورش پیدا کرده و به کار گرفته شوند. 

وی ادامه داد: پرورش نیروهای بومی مطالبه گر و حمایت کننده و موثر در بدنه اجتماعی استان باید به ظرفیت های مدیریت استان در حوزه های مختلف اضافه شود.


رئیس شورای استان سمنان افزود: هماهنگی در استان بین مدیران و تاثیرگذاران شهرستان های استان  به هدف توسعه می تواند با همدلی بیشتر  باشد که در این موضوع شورای استان می تواند موثر واقع شود. 

آلبویه تاکید کرد:نبود اختلافات قومی در استان سمنان یک ویژگی است و اختلافات جزئی  باید کمرنگ و در نهایت با گفتمان به پیشرفت استان کمک کند .

وی خاطر نشان کرد : امید است در آینده با توجه به ظرفیت های بالای نخبگان   مدیران بومی توانمند  در جایگاههای مدیریتی قرار بگیرند.


نایب رئیس شورای شهر سمنان بیان داشت شورای استان باید بعنوان یکی از رکن های نظام مطرح باشد و جایگاه خود را نشان دهد تا در خدمات رسانی عمومی تاثیر گذار عمل کند و یکی از نظرات برای بودجه ریزی از سوی این شورا باشد. 

وی گفت: حاکمیت از ظرفیت شوراها استفاده نکرده است و اگر شوراهای استان به خوبی جایگاه  تأثیرگذار خود را نشان دهند می توانند کارهای بزرگی را  برای مردم انجام دهند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد