hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > آرزومندی: تنها به دنبال قهرمانی هستیم/ اولویت ما سلامتی بازیکنان و کادر فنی است

آرزومندی: تنها به دنبال قهرمانی هستیم/ اولویت ما سلامتی بازیکنان و کادر فنی است

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: تیم مهرام همیشه به دنبال قهرمانی بوده و ما نیز به دنبال چیزی جز قهرمانی نیستیم.
علی آرزومندی در مورد میزان آمادگی تیمش در آستانه آغاز لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: حدود 7 هفته است که تمرینات تیم آغاز شده و در شرایط خوبی هستیم. کرونا روی تیم ما نیز تاثیر داشته ولی بازیکنان هر طور که بود، خود را با شرایط وفق دادند و به آمادگی قابل قبولی دست پیدا کرده‌اند.
سرمربی تیم بسکتبال مهرام در مورد ابتلای دو ستاره کهنه‌کار تیمش به کرونا گفت: متاسفانه مهدی کامرانی و صمد نیکخواه، هر دو مدتی با کرونا درگیر بودند و تمرینات را از دست دادند. البته همه تیم‌های لیگ به نوعی با کرونا درگیر هستند. صمد و مهدی، بازیکنان اصلی و برگ برنده تیم ما به حساب می‌آیند. با این حال، اولویت همه ما در حال حاضر سلامتی بازیکنان و کادر فنی است و بسکتبال در شرایط کرونایی در درجه دوم اهمیت قرار دارد.
آرزومندی درباره دیدار هفته نخست تیمش مقابل تیم آینده سازان تهران تصریح کرد: شناخت ما از این حریف تنها محدود به بازیکنان آنها می‌شود. همه تیم‌ها در هفته‌های نخست به بررسی و آنالیز یکدیگر می‌پردازند و در حال محک زدن حریفان هستند. لیگی طولانی در پیش است و باید از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده کرد.
وی در پایان گفت: تیم مهرام همیشه به دنبال قهرمانی بوده و ما نیز به دنبال چیزی جز قهرمانی نیستیم. تیم امسال هم برای کسب بهترین عنوان بسته شده است.
فصل جدید لیگ برتر بسکتبال از روز پنجشنبه 15 آبان به صورت متمرکز در تهران آغاز خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد