hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > دردسر شیرین فکری در جناح چپ/ رقابت شدید دو باتجربه با یک جوان

دردسر شیرین فکری در جناح چپ/ رقابت شدید دو باتجربه با یک جوان

با بازگشت هرویه میلیچ به تهران، باید شاهد رقابتی سخت در سمت چپ خط دفاعی استقلال بین این بازیکن باتجربه و محمد نادری جوان و آماده باشیم.
بازگشت هرویه میلیچ یکی از بهترین مدافعان چپ فصل گذشته لیگ برتر و اضافه شدن محمد نادری مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس به استقلال، می‌تواند دردسر شیرینی را برای محمود فکری سرمربی آبی پوشان انتخاب کند. به هر حال حضور همزمان دو بازیکن توانمند در یک پست مهم مثل دفاع چپ می‌تواند اتفاقی خوب برای تیمی باشد که خود را مدعی می‌داند.
رقابت سنگین بین محمد نادری و هرویه میلیچ در سمت چپ خط دفاعی آبی پوشان خیال سرمربی این تیم را بابت این منطقه از زمین کاملاً آسوده می‌کند و دیگر سرمربی این تیم نگران محرومیت و مصدومیت یکی از بازیکنان در این منطقه نخواهد بود.
اما چه بسا یک بازیکن جدید، جوان و کم نام و نشان تمامی معادلات را در این منطقه از زمین به هم بزند. آبی پوشان در دوران نقل و انتقالات ابتدای فصل یک بازیکن جوان از تیم پارس جنوبی به خدمت گرفتند به نام متین کریم زاده. مدافع چپ پا و جوانی که می‌تواند معادلات سمت چپ خط دفاعی آبی‌ها را برهم بزند.
بعید نیست اگر این بازیکن جوان فرصت بازی پیدا کند بتواند جایگاه مناسبی برای خود در سمت چپ خط دفاعی آبی پوشان ایجاد کرده و حتی گوی سبقت را از دو مدافع اسم و رسم دار این تیم برباید. آنچه مسلم است بیمه بودن سمت چپ خط دفاعی استقلال با حضور سه بازیکن توانمند و آسوده بودن خیال محمود فکری از این منطقه از زمین است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد