hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سد «السد» شکستنی است

سد «السد» شکستنی است

زمان زیادی تا بازی با السد باقی نمانده و استرس و هیجان هواداران پرسپولیس و بازیکنان این تیم قطعا بالا می‌رود، اما آنها امیدوارند با درخشش مدافعان و بخصوص علیرضا بیرانوند دروازه‌بان‌شان، یک نتیجه قابل قبول در بازی رفت به دست بیاورند.
زمان زیادی تا بازی با السد باقی نمانده و استرس و هیجان هواداران پرسپولیس و بازیکنان این تیم قطعا بالا می‌رود، اما آنها امیدوارند با درخشش مدافعان و بخصوص علیرضا بیرانوند دروازه‌بان‌شان، یک نتیجه قابل قبول در بازی رفت به دست بیاورند. بیرانوند در مورد این بازی با ما گفت‌وگوکرد:

وضعیت پرسپولیس نگرانکننده نیست؟

از اول فصل همیشه این نگرانیها برای پرسپولیس وجود داشته، ولی ما با سربلندی در هر دیدارمان تا اینجا رسیدهایم. بالاخره وضعیتمان مشخص است؛ تیمی که بازیکن نگیرد و بازیکنانش را هم از دست بدهد، بعد هم با نصف قدرت خود وارد رقابتها شود، مشخصا وضعیت نگران کنندهای پیدا میکند اما با این حال ما امیدواری زیادی به آینده داریم.

البته بخشی از این امیدواریها هم، شخص تو هستی. میتوانی دروازهات را مقابل السد قطر بسته نگهداری؟

من همیشه برای کلین شیت آماده هستم، اما قبلا هم این موضوع را به شما گفتم که هیچ تضمینی در این مورد وجود ندارد. الان دیگر مثل گذشتهها، کلین شیت را برای نشان دادن کیفیت دروازهبانها آنالیز نمیکنند. من مقابل خودم یک خط دفاع فوقالعاده قدرتمند دارم که امیدوارم همه ما یک روز خوب مقابل السد داشته باشیم.

پرسپولیس توانایی کسب پیروزی مقابل السد در دوحه را دارد؟

کار ما تحت هر شرایطی سخت است، اما مطمئن باشید تمام انرژی مان را در زمین میگذاریم تا یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. انشاءا... با دست پر به خانه برگردیم، اما باید منطقی بود و همه چیز را دید. ما در وضعیتی قرار داریم که نمیتوانیم از سه بازیکنمان سود ببریم. از طرف دیگر به خاطر انجام سه بازی سنگین در 11 روز حسابی خسته هستیم. البته کادرفنی تلاش زیادی داشت تا ریکاوری خوبی داشته باشیم که امیدوارم این موضوع بتواند به ما کمک کند.

تو توانایی بالایی برای ارسال پاس گل داری. در بازی با السد، میتوانی پاس گل برای مهاجمان ارسال کنی؟

آخرین باری که پاس گل دادم، روی گل سوم پرسپولیس مقابل الدحیل بود. همان گل معروفی که گادوین منشا زد. توپ من درست جایی رفت که مدافعان را به اشتباه انداخت و بعد از آن نیز، گادوین منشا توانست توپ را وارد دروازه کند. امیدوارم در این بازی هم فرصتی به وجود بیاید تا بار دیگر به تیمم کمک کنم. من همیشه آماده ارسال پاس گل هستم.

فکر میکنی بازی با السد با چه نتیجهای به اتمام برسد؟

این سوال سختی است چون در فوتبال، نتیجه معلوم نمیکند. باید وارد زمین شویم و ببینیم چه خواهد شد. با وجود تمام مسائلی که میبینید، ما خیلی امیدواریم که بتوانیم طلسم حضور در نیمه نهایی را بشکنیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. البته حریفمان خیلی قدرتمند است، ولی پرسپولیس هم تیم بزرگی است و میتواند با اتکا به هوادارانی که دارد، به فکر حضور در فینال باشد بخصوص که بازی برگشت در تهران برگزار میشود. نکته مهم اینجاست که در مقابل السد اصلا امکانی برای اشتباه کردن نداریم.

اولین تمرین پرسپولیس در دوحـــــــــه

کاروان پرسپولیس که راس ساعت 11 و 40 دقیقه دیروز تهران را به مقصد دوحه ترک کرده بود، پس از 136 دقیقه به قطر رسیددر این سفر 20 بازیکن و 18 همراه در اردوی پرسپولیس دیده میشوند که چهار بازیکن به اجبار، از میان بازیکنان امید پرسپولیس انتخاب شده‌اندعلاوه بر لشکر مصدومان و محرومان قرمزها، سیدجلال حسینی نیز با سرماخوردگی شدید روبه‌رو شده؛ اما زلاتکو ایوانکوویچ برادر برانکو گفت کاپیتان پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیم نداردبوژیدار رادوشوویچ همراه خانواده خود به این سفر رفته و قرار است بعد از دیدار مقابل السد برای چند روز راهی کرواسی شود.

تیم فوتبال پرسپولیس دیشب اولین تمرین خود را در کمپ مجهز اسپایر دوحه انجام داداین تیم که در هتل تورچ دوحه مستقر شده، از ساعت 19 دیروز اولین تمرین خود را در کمپ مدرن اسپایر در مجاورت هتل، برگزار کردپرسپولیس ساعت 18 و 45 دقیقه امروز به وقت تهران، تمرین دوم خود را در ورزشگاه جاسم بن حمد محل برگزاری مسابقه، انجام خواهد داد.

بازی پرسپولیس ـ السد راس ساعت 18 و 45 دقیقه سه‌شنبه در دوحه برگزار می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد