hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > تریلی حامل محموله قاچاق توقیف شد

تریلی حامل محموله قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی حامل 5 میلیارد و 200 میلیون ریال انواع لوازم خانگی قاچاق در شاهرود خبرداد.
سردار "عبداله حسنی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهارداشت: در راستاي اهداف و اولويت هاي راهبردي پلیس امنیت اقتصادی، تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد جدی و قاطع با سودجویان این بخش در دستور کار قرارگرفته است.
وی افزود: در همین راستا ماموران دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس شاهرود يك دستگاه تريلي را در محور شاهرود - میامی متوقف و از آن بازرسی کردند.
فرمانده انتظامی سمنان با بیان این که تریلی از مبدا تهران به مقصد مشهد در حرکت بود خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این تریلی محموله ای شامل انواع لوازم خانگی که بدون مجور قانونی و به صورت قاچاق حمل می شد را کشف کردند.
به گفته سردار حسنی ، این محموله شامل 2 دستگاه ماشين ظرفشويي، 4 دستگاه ماشين لباسشويي، 2 دستگاه يخچال،2 دستگاه فريزر، یک دستگاه يخچال سايد، 4 دستگاه تلويزيون ال اي دي، 22 دستگاه انواع لوازم خانگي و آشپزخانه و... است که بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر 5 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.
وی از دستگیری و معرفی یک متهم به مرجع قضائی خبرداد و گفت: برای ارتقاء امنیت اقتصادی، حضور فعال پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، تشدید می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد