hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > اجرای بیش از 20 عنوان برنامه فرهنگی هنری در بزرگداشت هفته وحدت در استان سمنان

اجرای بیش از 20 عنوان برنامه فرهنگی هنری در بزرگداشت هفته وحدت در استان سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تدوین و اجرای بیش از 20 عنوان برنامه فرهنگی هنری در بزرگداشت هفته وحدت و ایام ولادت با سعادت پیامبر خوبی ها در این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح با تبریک هفته وحدت و ایام ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: این برنامه ها امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری برنامه های حضوری، بیشتر بر بستر فضای مجازی برگزار می شود.
وی عنوان برنامه های گرامیداشت هفته وحدت را "بهار مهربانی" بیان کرد و اظهار داشت: برنامه های هفته وحدت با مشارکت و همکاری اهالی فرهنگ و هنر و با محوریت تبیین سیره و شخصیت حضرت رسول اکرم (ص) پیامبر مهربانی ها در حال اجرا است.
فلاح، پویش مردمی قرائت سوره های قرآنی با محوریت سوره محمد (ص)، تولید و ارائه آثار خوشنویسی در خصوص پیامبر اکرم (ص) در فضای مجازی، برپایی کرسی های تلاوت مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی با محوریت پیامبراکرم (ص)، تولید و ارائه کلیپ هایی از اشعار و سروده های شاعران استان سمنان در خصوص سیره و شخصیت حضرت محمد (ص)  را از جمله این برنامه ها برشمرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اهانت های صورت گرفته از سوی مراجع شناخته شده غربی به ساحت مقدس و نورانی حضرت محمد (ص) تصریح کرد: هفته وحدت امسال برای نشان دادن اتحاد مسلمانان جهان و پاسخ مناسب به این توطئه ها از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.
برای برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های بزرگداشت هفته وحدت در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان دبیرخانه ای در دفتر قرآن وعترت این اداره کل تشکیل و فعال شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد