hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > محمدی‌راد: نمی‌دانیم شیوه ‌جدید لیگ‌ والیبال‌ چه‌ چالش‌هایی دارد

محمدی‌راد: نمی‌دانیم شیوه ‌جدید لیگ‌ والیبال‌ چه‌ چالش‌هایی دارد

سرمربی تیم‌ والیبال سپاهان اصفهان گفت: در حال حاضر نمی‌دانیم شیوه جدید لیگ والیبال چه چالش‌هایی دارد، اما تصمیم جمعی بود و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
یکی از تیم‌هایی که پیش از تعطیلی لیگ والیبال با تعداد زیادی بازیکن مبتلا به کرونا دست و پنجه نرم می کرد سپاهان اصفهان بود. تیمی که حالا به نظر می‌رسد پس از پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه بازیکنان‌ خود، بار دیگر در قامت یک‌ مدعی‌ مسابقات ‌را مجددا شروع خواهد کرد.
رحمان محمدی‌راد سرمربی زرد پوشان اصفهان درباره شرایط این تیم برای شروع مجدد کارشان در لیگ به ایسنا گفت: با این ‌وقفه‌ای که ایجاد شد خوشبختانه نه تنها تیم‌ ما بلکه سایر تیم‌هایی هم که بازیکن مبتلا داشتند زمان قرنطینه خود را پشت سر گذاشته‌اند و آماده شروع مسابقات‌ هستند. 
او در مورد پیگیری تمرینات گروهی بازیکنان تیم سپاهان نیز توضیح داد: خوشبختانه ما توانستیم هفته گذشته را به صورت گروهی باهم تمرین‌ کنیم و این هفته فرصت داریم آماده شویم. به هر حال مشکلاتی بود که رخ داد، اما با تصمیمات گرفته شده ریکاوری لازم در تیم‌ها صورت‌ گرفت که امیدوارم شروع خوبی را در لیگ شاهد باشیم.
سرمربی تیم سپاهان اصفهان درباره شیوه جدید برگزاری بازی‌های لیگ والیبال نیز گفت: به هر حال این شیوه تصمیم جمع بود، اکثریت دوستان و همکاران با این روش موافق بودند اما هیچکس تجربه این روش را ندارد. نمی‌دانیم چه چالش‌هایی خواهیم داشت، اما سعی می‌کنیم با این شیوه سازگار باشیم و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد