hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > از ظرفیت فعالان فضای مجازی در برگزاری اجلاسیه استانی نماز استفاده شود

از ظرفیت فعالان فضای مجازی در برگزاری اجلاسیه استانی نماز استفاده شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر استفاده از ظرفیت فعالان فضای مجازی در برگزاری اجلاسیه استانی نماز تاکید کرد و گفت: فعالان ‌فضای مجازی آمادگی لازم را برای فعالیت های تبلیغی در مسایل دینی و مذهبی دارند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح روز پنجشنبه در نشست ستاد اقامه نماز استان سمنان افزود: به جای فعالیت های سخنرانی، تولیدات هنری ویژه فضای مجازی برای مخاطبان عام در خصوص ترویج فرهنگ نماز باید مد نظر قرار گیرد.
وی ادامه داد: آثار ارائه شده به جشنواره سرود نماز "ترنم" نیز باید در فضای مجازی استفاده و به مخاطبان ارائه شود.
نشست ستاد اقامه نماز استان سمنان به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان و با حضور اعضا در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد.
فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در این نشست گفت: اجلاسیه بزرگ نماز این استان، چهارم آذر، همزمان با میلاد حضرت امام حسن عسگری (ع) در سمنان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به هدف برگزاری نشست ستاد اقامه نماز استان، مبنی بر تصمیم گیری در خصوص برگزاری اجلاسیه نماز استان و تجلیل از فعالان و برگزیدگان استانی نماز گفت: بهره مندی کامل از تمامی ظرفیتهای مجازی و پیام رسان های بر بستر وب و همچنین استفاده از سامانه های فراگیری همچون سامانه شاد در آموزش و پرورش مورد تاکید است.
منصوری اظهار داشت: باید با استفاده از این ظرفیت علاوه بر آشنایی کامل نوجوانان و جوانان با فرهنگ انسان ساز اسلام و پرداختن به ابعاد مختلف و گسترده نماز، تلاش کرد تا محتوایی مناسب و در خور توجه به مخاطبان ارائه شود.
معاون استاندار سمنان در این خصوص به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ماموریت داد تا با بررسی دقیق و بهره مندی از نظر کارشناسان و متخصصان نسبت به تولید و ارائه محتوای مناسب در فضای مجازی اقدام و در نشر حداکثری آن بکوشد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی، حضور حداقلی افراد و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ی ملی در این استان مورد تاکید است.
در این نشست مدیران و مسوولان دستگاههای فرهنگی و عضو ستاد اقامه نماز استان سمنان حضور داشتند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد