hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > حرکت شهرداری در اجرایی نمودن خدمات بصورت الکترونیکی بسیار قابل تقدیر است

حرکت شهرداری در اجرایی نمودن خدمات بصورت الکترونیکی بسیار قابل تقدیر است


 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت : باید تمهیدات و اقدامات لازم برای بهره مندی سایر شهرداری های استان از بستر ایجاد شده توسط شهرداری سمنان انجام پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری رویداد ایران، جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت و منابع استان سمنان به ریاست فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در محل استانداری سمنان تشکیل شد . در این جلسه که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد گزارش سامانه خدمات الکترونیکی شهرداری سمنان با نام "سمنان من "توسط شهردار سمنان ارائه گردید . 

شهردار سمنان در ابتدا با اشاره به فعالیت های انجام شده در خصوص الکترونیکی نمودن خدمات شهرداری عنوان کرد که شهرداری سمنان توسط ظرفیت سازمان فاوا و با تلاش متخصصین شهرداری در خصوص اجرا نمودن سامانه سمنان من، نقش خود را در حفظ سلامت شهروندان بخوبی ایفا نموده است.

سید محمد ناظم رضوی تصریح کرد : شهرداری سمنان با راه اندازی سامانه "سمنان من" کلیه خدمات شهرداری را بصورت الکترونیکی عرضه نموده و ظرفیت الکترونیکی نمودن سایر شهرداری های استان را داراست.

فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان ضمن تقدیر از ایجاد سامانه سمنان من و اقدامات انجام شده توسط شهرداری سمنان گفت : نقش شهرداری سمنان در الکترونیکی نمودن خدمات بعنوان یکی از اصلی ترین دستگاههایی که بصورت مستقیم با مردم در ارتباط است بسیار حائز اهمیت است و حرکت شهرداری در اجرایی نمودن خدمات بصورت الکترونیکی بسیار قابل تقدیر می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان خاطر نشان کرد که باید تمهیدات و اقدامات لازم برای بهره مندی سایر شهرداری های استان از بستر ایجاد شده توسط شهرداری سمنان انجام پذیرد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد