hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > هوشمند سازی ایمنی به واسطه جاری سازی صدور پروانه های انجام کار

هوشمند سازی ایمنی به واسطه جاری سازی صدور پروانه های انجام کار

اجرای صحیح تمامی دستورالعمل های ایمنی نقش بسزایی در کاهش سطح ریسک ایفا می نماید.
به گزارش روابط عمومي؛ ابوالفضل شيرپوري رئيس امور HSE شركت گاز استان سمنان از برگزاري چهارمین جلسه كميته ايمني در سال 99 خبر داد و گفت: اين جلسه با حضور اعضاي كميته با هدف ارتقاي سطح كنترل عمليات، پيشگيري، كاهش و مديريت حوادث، مديريت ريسك و مديريت HSE پيمانكاران در تمامي فرآيندهاي اجرايي دو سويه برگزار گرديد و تمامي ادارات گاز شهرستان به صورت ویدیو کنفرانس در اين جلسه حضور فعال داشتند.
شيرپوري افزود: با توجه به اهميت جاري سازي دستورالعمل هاي ابلاغي مرتبط در صدور پروانه هاي انجام كار با ايفاي نقش هوشمندسازي در عملكرد ايمني فعاليت ها، شاخص هاي مرتبط با نحوه تكميل و برقراري فضاي ايمني فعالانه در كالبد اجرايي پروژه ها با گذشت طول زمان از طريق كنترل نكات راهنما مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
رئيس امور HSE شركت گاز استان سمنان با اشاره به اشتراك گذاري تجارب درس آموزي از  HSE  گفت: با به كارگيري تمامي دستورالعمل هاي ايمني در مديريت فرهنگ HSE مي توان به راهبرد Accident  Zeroدر پروژه ها نزديك شد.
شيرپوري در پايان به تقويت و افزايش سطح فرهنگ ايمني در سازمان اشاره کرد  و به ايمني كار براي بروز رفتارهاي  ايمن تر تاكيد نمود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد