hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > تاکید بر خلاقیت و نوآوری در برنامه های فرهنگی هنری هفته پدافند غیرعامل

تاکید بر خلاقیت و نوآوری در برنامه های فرهنگی هنری هفته پدافند غیرعامل

دبیر کارگروه تخصصی فرهنگی، آموزشی و پیشگیری ستاد پدافند غیرعامل استان سمنان با تاکید بر برنامه ریزی و تدوین برنامه های فرهنگی هنری هفته پدافند غیرعامل گفت: در این برنامه توجه به خلاقیت، نوآوری و تمرکز بر آموزش به خصوص در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابوالفضل صادقی نژاد در نشست این کارگروه با حضور نمایندگان دستگاههای عضو این کارگروه افزود: هفته پدافند غیرعامل از پنجم تا دوازدهم آبان و با شعار "مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز، ایران قوی" برگزار می شود.
وی از دستگاههای عضو کارگروه تخصصی فرهنگی، آموزشی و پیشگیری ستاد پدافند غیرعامل استان سمنان خواست با استفاده از فرصت هفته پدافند غیرعامل، نسبت به اجرای برنامه های موثر و هدفمند درحوزه های مختلف به میژه حوزه های تخصصی در دستگاه برنامه ریزی نمایند.
صادقی نژاد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل به عنوان یک اصل گفت: تعامل و همکاری دستگاههای اجرایی با رویکرد تقویت وحدت ملی با توجه به شعار امسال این هفته برنامه های باید تنظیم و اجرا شود.
صادقی نژاد، با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ و گفتمان پدافند غیرعامل در جامعه اظهار داشت: گفتمان سازی، فرهنگ سازی، ترویج و نهادینه کردن پدافند غیرعامل در سطوح محتلف جامعه با در نظر گرفتن ایام کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و نیز استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی مورد تاکید است.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر این کارگروه در این نشست همچنین از تلاش و فعالیت گسترده خبرنگاران و رسانه ها و مطبوعات این استان در ایام شیوع کرونا و اطلاع رسانی در این خصوص تجلیل کرد و خواستار تداوم این فعالیت ها با محوریت تاکید بر حفظ فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در مراکز پرتجمع و ... شد.
این نشست به ریاست فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس این کارگروه و سایر اعضا برگزار شد و در آن دو نفر از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی در خصوص ویروس کرونا، راههای پیشگیری، شرایط و وضعیت آن در استان سمنان مطالبی بیان کردند.
در نشست کارگروه تخصصی فرهنگی، آموزشی و پیشگیری ستاد پدافند غیرعامل، برنامه ها و فعالیت های دستگاههای عضو مطرح و بررسی و نقش و سهم دستگاههای فرهنگی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص بیماری کرونا و لزوم هماهنگی بین آنها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد