hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > با آغاز اردوهای تیم ملی هندبال زنان اسامی کادرفنی اعلام می‌شود/ هنوز مجوز آغار اردو داده نشده!

با آغاز اردوهای تیم ملی هندبال زنان اسامی کادرفنی اعلام می‌شود/ هنوز مجوز آغار اردو داده نشده!

در حالی که فدراسیون هندبال مدت‌ها است می‌خواهد اسامی کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان را معرفی کند اما مشخص نیست چرا از اعلام اسامی امتناع می‌کند.
فدراسیون هندبال از چهارم تیرماه قرار است اسامی کادر فنی تیم ملی بانوان را که مشخص شده اعلام کند. نایب رییس بانوان فدراسیون نیز الهام سلوکی ۱۹ تیر اعلام کرد که اسامی کادر فنی مشخص است و تنها کارهای اداری مانده و تا هفته دیگر اسامی مشخص خواهد شد. البته او یک هفته بعد نیز گفت به دلیل شیوع کرونا امور اداری زمان بر شده است.
حدود ۴ ماه از مشخص شدن اسامی کادر فنی هندبال می‌گذرد اما هنوز هم فدراسیون هندبال از اعلام اسامی کادر فنی امتناع می‌کند. نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال می گوید که هنوز مجوز آغاز اردوهای تیم ملی بانوان  داده نشده و با شروع اردوهای تیم ملی اسامی کادر فنی هم مشخص خواهد شد.
الهام سلوکی در خصوص انتخاب سرمربی و کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان که مدت‌ها پیش قرار بود اعلام شود به ایسنا گفت: قرار بود اردوهای تیم ملی ما بهمن آغاز شود اما به سبب شیوع کرونا نتوانستیم به شرایط ایده‌آل برسیم و اردوها آغاز شود. در حال حاضر هم ستاد مقابله با کرونا به تیم ملی بانوان مجوز لازم را نداده است. نفرات مشخص است و کارها را انجام داده‌ایم و تنها مشکل ما مجوزهایی است که باید دریافت کنیم. باید ستاد مقابله با کرونا به ما اجازه برپایی اردوها را بدهد.
وی در پاسخ به این سوال که اسامی کادر فنی آنقدر محرمانه است که اعلام نمی‌کنید، گفت: اسامی مشخص است، هر زمان که اردوها برپا شود اسامی هم اعلام خواهد شد. محرمانه نیست اما به هر حال که به خاطر کرونا شرایطی برای برپایی اردوها نداریم. تفکر و برنامه ما این است که بتوانیم اردوها را برگزار کنیم. دغدغه ما این است که مجوزها را بگیریم. برای تیم بانوان هنوز مجوز داده نشده است. با آغاز اردوها اسامی مشخص خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد