hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > روحانی: بار اصلی بار «مسکن مهر»بر دوش دولت‌های یازدهم و دوازدهم بود

روحانی: بار اصلی بار «مسکن مهر»بر دوش دولت‌های یازدهم و دوازدهم بود

رئیس‌جمهور گفت: کار عظیم واحدهای مسکن مهر است بر دوش دولت یازدهم و دوازدهم بوده است. پرونده این طر‌حها بسته شده و ۵۰ هزار واحد دیگکر هم باید تکمیل و تحویل داده شوند.
 حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در مراسم افتتاح طرح‌های ملی مسکن مهر، گفت:  شهرک‌سازی الگوی بسیار خوبی است، شهرک‌سازی را باید دنبال کنیم و در همه جاهایی که نیاز به مسکن داریم. در طول سال جمعیت زیادی از جوانان ازدواج و متاهل می‌شوند و به منزل نیاز دارند و برای ما مهم است که برای مسکن آنان اقدام کنیم.
وی افزود‌: کار دیگری که بر دوش دولت ما بود، مسکن مهر بود، این طرح در دولت نهم ودهم آغاز شد و طراحی آنها  دو میلیون 200 هزار واحد بود که تقریبا از ابتداری دولت یازدهم آن را شروع کردیم 690 هزار از‌ آنها به اتمام رسیده بود و بقیه باقی مانده بودند و بار عظیمی که نه تنها علاوه بر دوش وزارت مسکن بلکه بر دوش وزارت نیرو، و وزارت نفت بود تا اینکه بتوانند جاده برسانند، لوله کشی برق و گاز را برسانند و گرنه چیزی نیمه تمام ساخته شده بود و کار بسیار عظیمی در این زمینه انجام شد.
رئیس‌جمهور اضافه کرد: هم در دولت یازدهم و هم در دولت داوزدهم، یک میلیون 355 هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده و تحویل داده شده است. کار عظیم این واحدهایی که بنام مسکن مهر است بر دوش دولت یازدهم و دوازدهم بوده است. پرونده این طر‌حها بسته شده و 50 هزار واحد دیگر هم باید تکمیل و تحویل داده شوند.100 هزار هم دچار مشکل هستند و 70 هزار هم اصلا متقاضی ندارد و جاهایی ساخته شده که اصلا متقاضی ندارد و برخی جاها هم این مسکن‌ها مشکل حقوقی دارند که حدود 04 و 50 هزار واحد است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد