hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فیلم كوتاه كوچگاه در نفت و گاز گچساران كلید خورد

فیلم كوتاه كوچگاه در نفت و گاز گچساران كلید خورد

با حضور سرپرست روابط عمومی و فرمانده بسیج نفت تصویربرداری فیلم کوتاه کوچگاه آغاز شد .
به گزارش روابط عمومی، علی جعفری دیزگانی پس از گفتگو با عوامل فیلم اظهار نمود: ماندگارترین آموزه های دوران دفاع مقدس ، فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌بایست به نسل جدید انتقال یابد.
وی افزود: تاریخ دوران جبهه و جنگ سرشار از رشادت ، درس پایمردی و آموزه‌های ارزشمند بوده که باید ارج نهاده شود و از تولید این فیلم کوتاه که نقش پر رنگ کارکنان نفت و گاز گچساران را در سنگر اقتصاد ، به تصویر می‌کشد حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.
سرپرست روابط عمومی نفت و گاز یادآور شد: در طول ۸ سال دفاع مقدس ، تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ۵۶ مرتبه مورد حمله و بمباران هوایی رژیم بعثی عراق قرار گرفت ودر این راه تعداد ۳۱ نفر از کارکنان این شرکت برای سرافرازی این مرز و بوم در سنگر جبهه و جنگ و صیانت از تولید و تاسیسات به درجه رفیع شهادت نایل گشتند .
وی با بیان اینکه دفاع مقدس ، دفاعی بر آمده از فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس  ،شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، در راستای فرهنگ سازی ارزشهای راستین این حماسه بزرگ با همکاری هنرمندان بومی و توانمند شهرستان با کمترین امکانات و هزینه ، بر آن شد که در این زمینه اثری ماندگار تولید کند. تا نسل های جوان واقعیت های دوران جنگ را در قالب این فیلم کوتاه به تماشا بنشینند .
سپس ناصرزاده فرمانده بسیج نفت و گاز گچساران ضمن تقدیر و ابراز خشنودی از تولید این فیلم گفت: تبیین و ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی از وظایف همه اقشار بسیج به شمار می رود و باعث افتخار است که برای حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن هر جا که نیاز باشد با جان ودل حمایت های لازم را به عمل آوریم .
وی در پایان ضمن تشکر از عوامل این فیلم کوتاه بیان نمود :بسیج صنعت نفت آمادگی را دارد که پس از تولید این اثر ارزشمند تمام تلاش خود را برای به نمایش گذاشتن فیلم کوتاه کوچگاه ، در جشنواره های دفاع مقدس در شهرستان ،استان ، کشور و مناطق نفت خیز جنوب به کار ببندد تا این فیلم در جایگاه اصلی خود قرار گرفته و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه همچنان نهادینه باقی بماند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد