hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > عملیات احداث ساختمان اداری شهرک بازیافت اتمام یافت

عملیات احداث ساختمان اداری شهرک بازیافت اتمام یافت




به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان از اتمام عملیات احداث ساختمان اداری شهرک بازیافت خبر داد.

حمیدرضا پیوندی در تصریح این خبر گفت: عملیات عمرانی احداث ساختمانی اداری با ۱۵۰ متر زیربنا و اعتباری بالغ بر ۴/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال نقشه ساختمان تهیه و کرسی چینی و زیرسازی جهت انجام فنداسیون اجرا شده و پس از اجرای آرماتوربندی و بتن ریزی مراحل دیوارچینی،برق،فاضلاب و لوله کشی ،سفید و کاشی و سرامیک کاری و ایزوگام پشت بام انجام شده و پس از رنگ آمیزی به نصب درب و پنجره و سنگ کاری نمای ساختمان این پروژه به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسید.

وی در ادامه افزود: این ساختمان اداری سالن جلسات، دفتر مدیریت شهرک، اتاق مالی و حسابدار و کادر اداری می باشد که با هدف مدیریت کامل و صحیح بر فعالیتهای شهرک و ارائه خدمات بهینه و پاسخگویی در کمترین زمان به انبارداران و غرف شهرک بازیافت از ابتدای آبان ماه با استقرار تجهیزات اداری و نیروهای سازمان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد:شهرک بیست هکتاری بازیافت با اعتباری بالغ بر ۴۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال در راستای اجرای بند۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداریها و انتقال صنوف مزاحم و انبارهای ضایعاتی به خارج از محدوده شهر با حضور معاون‌ وزیر کشور در هفته شهرداری ها به بهره برداری رسید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد