hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > مهدی جمالی نژاد؛ معاون جدید عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور

مهدی جمالی نژاد؛ معاون جدید عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور

وزیر کشور در حکمی مهدی جمالی نژاد، شهردار سابق یزد را به سمت معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب کرد.
 در حکم وزیر کشور برای انتصاب مهدی جمالی نژاد آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب موثر و ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان معان عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب می نمایم.
وزیر کشور در این حکم؛ تلاش موثر و مضاعف در جهت تقویت مدیریت شهری و تحرک هرچه بیشتر شهرداری ها، سعی در مسیر رفع مشکلات شهرداری ها و ایجاد منابع مالی و درآمدهای پایدار و برقراری انضباط مالی و اداری در آنها، پیگیری برای توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرها و سامانه های حمل و نقل ریلی کلانشهرها را بعنوان اهم وظایف جمالی نژاد احصاء کرده است.
دکتر رحمانی فضلی در حکم معاون جدید عمرانی خود؛ توسعه و بهبود فضای سبز، کاهش آلودگی هوا، پیگیری و رسیدگی به امور مربوط به شوراهای اسلامی شهر و روستا و انجام حمایت های لازم از آنها، تقویت و توانمندسازی بیش از پیش دهیاری ها و پیگیری برای به سرانجام رسانیدن لوایح پیشنهادی حوزه عمران وزارت کشور را از دیگر وظایف و ماموریت های معاون جدید وزارت کشور بر شمرده است.
جمالی نژاد؛ فارغ التحصیل دکترای برنامه ریزي شهري از دانشگاه اصفهان و متولد 1348 است و تجربه خدمت در کسوت؛ شهردار یزد، شهردار اصفهان و معاون عمرانی استاندار اصفهان را در کارنامه خود دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد