hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > عزم جدی شهرداری سمنان در هوشمندسازی خدمات، مسیر خدمت رسانی در مدیریت شهری را هموارتر ساخته است

عزم جدی شهرداری سمنان در هوشمندسازی خدمات، مسیر خدمت رسانی در مدیریت شهری را هموارتر ساخته است



منوچهر فخری در گفتگو با پایگاه خبری رویداد ایران،با بیان مطلب فوق اظهار داشت : کرونا؛ عزمی جدی به هوشمندسازی و رشد خدمات الکترونیکی بخشید و اجرای سامانه خدمات شهری شهرداری سمنان با نام "سمنان من " در این راستا ارزشمند وقابل تقدیر است .
وی تاکید نمود : هوشمندسازی، مسیر خدمت‌رسانی در مدیریت شهری را هموار خواهد ساخت.
 فخری  ادامه داد : چابک سازی سیستم‌های سازمانی و مدیریت شهری در ارائه خدمات بهتر به شهروندان بخشی از هوشمندسازی و حرکت به سمت و سوی شهر هوشمند است، براین اساس مدیریت شهری زمانی موفق می‌شود که با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و سیستم‌های تکامل‌یافته در جهت تسهیل امور و مدیریت منابع و تامین زیرساختها به صورت هوشمند و مجازی حرکت نماید .
معاون استاندار سمنان با اشاره به خدمات الکترونیک شهرداری سمنان تصریح نمود : ایجاد شهر هوشمند، یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت و بهینه در فرآیند خدمات و ارتقای سلامت اداری است و در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری اهمیت زیادی دارد، ضمن اینکه مدیریت و نظارت را بهبود می‌بخشد و محیط زندگی شهروندان را توسعه می‌دهد.
وی اذعان داشت : هوشمندسازی، اگر چه تا حد زیادی، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را در مدیریت شهری و ارائه خدمات به خوبی نشان داده بود، اما در ماههای اخیر شیوع ویروس کرونا؛ عزمی جدی به هوشمندسازی و رشد خدمات الکترونیکی بخشید، به طوری که فرصت‌های مجازی و سیستم‌ها و سامانه‌های هوشمند، بخش اجتناب‌ناپذیری از زندگی روزمره در این ایام شد، چرا که هوشمندسازی، مسیر خدمت‌رسانی در مدیریت شهری را هموار می نماید .
فخری  در مورد برخی از مشکلات و موانع در مسیر هوشمندسازی گفت: فاصله داشتن تا فرهنگ‌سازی و احساس نیاز در شهروندان، ضعف در آموزش و فقدان مدیریت یکپارچه شهری در مسیر تحقق اهداف از جمله دغدغه‌هایی است که بدون همراهی دستگاهها و سازمان‌ها رفع نمی‌شود.
وی خاطر نشان ساخت : اهتمام به توسعه زیرساختهای خدمات الکترونیکی، از جمله وعده‌های مسئولان در ایام کرونایی بود که این مهم توسط اکثر ادارات و سازمانها  عملیاتی شد و در این میان تلاش مدیریت شهرداری سمنان با راه اندازی سامانه "سمنان من" در مسیر هوشمندسازی و ارائه خدمات غیرحضوری بسیار با ارزش است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد