hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > از مردم فولاد محله عذر خواهی می کنم

از مردم فولاد محله عذر خواهی می کنم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت بدلیل غفلت برخی مدیران و تکرار مشکلات پیش آمده در روستا ، از مردم فولاد محله عذر خواهی می کنم .
به گزارش روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان ، منوچهر فخری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۸ مهر ماه به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به جایگاه ممتاز و ارزشمند روستای فولاد محله در شهرستان مهدیشهرگفت : فولاد محله با مردمانی شهید پرور ، میهمان نواز و مهربان دارای چشم اندازهایی بی نظیر و زیبا و منحصر به فرد است که بعنوان یکی از اماکن گردشگری و تفرجگاه های مردم استان سمنان محسوب می شود.
ایشان با قدردانی از حضور جمعی از مدیران استان و همچنین فرماندار شهرستان مهدیشهر و نیز برخی مسئولان محلی روستای فولاد محله در جلسه ی بررسی مشکل بالا آمدن سطح آب در این روستا گفت : مباحث تخصصی و کاربردی بسیار خوبی در این جلسه مطرح شد که لازم می دانم از حضور مدیران و مسدولان حاضر در این جلسه تشکر نمایم .
فخری تصریح کرد : بر اساس نظر کارشناسان هواشناسی ، در پاییز و زمستان امسال شاهد بارش های به مراتب بیشتری از سالهای گذشته در سطح استان خواهیم بود که لازم است از هم اینک به فکر بوده و راهکارهای لازم را پیش بینی نماییم .‌
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در ادامه با اشاره به مشکل بالا آمدن آب در سطح اراضی و خانه های مردم روستا و تکرار این مشکل پس از ده سال ، گفت : این امر موید این ادعاست که متاسفانه ما کار را بدرستی به انجام نرسانده و از این موضوع غفلت نموده و اقدامات مورد نیاز را در طی سالهای قبل انجام نداده ایم .
فخری اضافه کرد : خشکسالی های چند سال اخیر سبب شد تا در انجام لایروبی قنوات و مسیل رودخانه ها و ... دچار غفلت شویم و نتیجه ی این غفلت را نیز در بارندگی های سال ۱۳۹۷ و جاری شدن سیل در مناطق مختلف استان مشاهده نمودیم .‌
معاون استاندار سمنان در ادامه و تشریح مصوبات این جلسه با ذکر این نکته که بدلیل غفلت و کوتاهی برخی مدیران در انجام وظایف خود ، شخصا از مردم فولاد محله عذر خواهی می کنم گفت : در این جلسه مصوب شد تا دو حلقه چاه آب که در گذشته در روستای فولاد محله حفر گردیده و بدلیل عدم انجام اقدامات فنی و ... اکنون بلا استفاده رها شده است ، لایروبی گردیده و مجددا عملیات استفاده از آنها صورت گیرد .‌
ایشان همچنین گفت : پس از لایروبی این دو حلقه چاه که توسط دهیاری ، شورای اسلامی روستا و مشارکت مالکان آن صورت خواهد گرفت ، سازمان آب منطقه ای سمنان نیز می بایست دو حلقه چاه جدید را پس از مکان یابی مناسب حفر و در مواقع ضروری و بحران از آنها استفاده نماید .
فخری اضافه کرد : با مدیریت جهاد کشاورزی و مشارکت مالکان مقرر گردید تا لایروبی قنوات روستا نیز انجام شده و همچنین زهکشی روستای فولاد محله نیز در دستور کار دستگاه مربوطه قرار گیرد ‌.
فخری همچنین به اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز ماموریت داد تا رصد وضعیت روستای فولاد محله را در دستور کار خود قرار داده و در جهت هماهنگی با دستگاهها و رفع مشکل روستا ، اقدام عاجل را به انجام رساند .
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در ادامه با تاکید بر لزوم انجام اقدامات مشترک میان دستگاهی گفت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، با آمادگی کامل تلاش نماید تا از هم اکنون افراد زیان دیده در این مشکل را شناسایی و در جهت رفع مصائب مردم و جبران خسارت آنان اقدام نماید .
فخری همچنین از دهیار روستای فولاد محله نیز خواست ، ضمن بررسی و رصد دقیق موقعیت روستا ، چنانچه جهت انجام مصوبات جلسه نیاز به تجهیزات و امکانات فنی و تجهیزات سنگین می باشد در اسرع وقت بمنظور هماهنگی با دستگاههای مربوطه و ارسال تجهیزات موضوع را اعلام نماید.
فخری در پایان اظهار داشت : تلاش خواهیم نمود تا هفته ی آینده ضمن سفر به فولاد محله و بازدید میدانی از روستا ، نتیجه ی اقدامات و مصوبات این جلسه را مورد ارزیابی و رصد قرار دهیم
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد