hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خوزستان| هنوز حق خوزستان در حوزه بهداشت و درمان ادا نشده است

خوزستان| هنوز حق خوزستان در حوزه بهداشت و درمان ادا نشده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نقش خوزستان در دوران مختلف و دفاع از کیان اسلامی گفت: در حوزه بهداشت و درمان حق این استان هنوز ادانشده است.


سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در نشست شورای اداری اندیمشک اظهار داشت: اگر منصفانه نگاه کنیم در حوزه بهداشت و درمان کوتاهی‌هایی برای این استان شده است که باهمت مسئولان جبران می‌شود.

او با تأکید بر لزوم تلاش و همدلی جمعی برای رفع چالش‌های کشور افزود: مشکلات کشور را نباید تنها متوجه دستگاه‌های اجرایی دانست زیرا تحریم‌ها کار را برای مجلس و دولت خدمتگزار سخت کرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم انتظار دارند مسئولان در شرایط کنونی کم خطا حاضر شوند و این موضوع در عرصه سیاست داخلی و خارجی حائز اهمیت است.

او افزود: مردم متوجه هرگونه رفتار غیر صادقانه می‌شوند لذا برای حفظ عزت مردم و نظام اسلامی همه باید همدل و صادقانه برای رفع مشکلات تلاش کنند.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار داشت: کارهای ارزنده‌ای در شهرستان اندیمشک انجام‌شده است و با توجه به آنچه در این نشست مطرح‌شده در زمینه‌های مختلف برای ارتقای سطح کیفی خدمات و امکانات در اندیمشک تلاش می‌شود.

او افزود: برای جبران کمبودهای حوزه نیروی انسانی، تجهیزات بیمارستان و افزایش تعداد پزشک متخصص تلاش لازم انجام می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همدلی مسئولان شهرستان اندیمشک را کم‌سابقه دانست و گفت: در سایه این وحدت و تلاش روند حل مشکلات سرعت می‌یابد.

نماینده اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: شهرستان اندیمشک در دوران دفاع مقدس در عرصه دفاع از کیان اسلامی و میهن خدمات شایان داشته و چهارم آذرماه 65 مصداق مهم جان‌فشانی و مقاومت مردم این شهرستان است.

فریدون حسنوند افزود: این شهرستان از ظرفیت‌های مهمی در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی برخوردار است و عبور جاده ترانزیتی، راه‌آهن، سدهای کرخه و دز، دوکوهه و سایر ظرفیت‌های این شهرستان اهمیت اندیمشک را دوچندان کرده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اندیمشک حداقل روزانه 30 هزار جمعیت شناور دارد و این موضوع لزوم برخورداری از شرایط بهتر حوزه بهداشت و درمان را بیشتر می‌کند.

او افزود: کمبود نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان از مشکلات این شهرستان است از طرفی اندیمشک در بحث ام آر آی و سی‌تی‌اسکن مشکل دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد