hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سیر صعودی اپیدمی کرونا در ایلام / افزایش تعداد فوتی و بستری‌ها

سیر صعودی اپیدمی کرونا در ایلام / افزایش تعداد فوتی و بستری‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان سیرصعودی اپیدمی کرونا در ایلام گفت: افزایش تعداد فوتی و بستری ها در سایه بی توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
محمد کریمیان ، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته با روند افزایشی  آمار بستری و فوت ناشی از ابتلا به ویروس کرونا مواجه هستیم به نحوی که این افزایش رکود بی سابقه‌ای در عمر شیوع کرونا ویروس در ایلام است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: جان دادن 9 نفر از شهروندان در یک روز بر اثر ابتلا به کرونا ویروس و بستری شدن 306 مورد مثبت غافل‌گیرانه و بهت‌زا در شیوع این بیماری در استان 600 هزار نفری ایلام است.
وی در بیان علت سیر صعودی آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از آن گفت: به جزء عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و بی توجهی به استفاده از ماسک راه دیگری را نمی‌توان بیان کرد و شرط پیشگیرانه در گستردگی این ویروس در وضعیت فعلی عمل به توصیه‌های درمانی، بهداشتی و بازدارنده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه تا کنون 12 هزار ایلامی درد این بیماری را دیده و به آن گرفتار شده‌اند، تصریح کرد: آمار مبتلایان در مقایسه با جمعیت استان بسیار نگران کننده و خطرناک است. 
کریمیان در ادامه یادآور شد: شرط عقل آن است که برای حفظ سلامت خود و خانواده و سایر افراد اجتماع به قوانین و مقررات بازدارنده در پیشگیری از شیوع این ویروس خبیثه پایبند و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پایبند باشیم و بی توجهی به این موارد بازی با جان خود و استقبال از مرگ است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد