hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > برگزاری دومین مسابقه کتابخوانی اشک‌ها و عبرت‌ها به مناسبت اربعین حسینی

برگزاری دومین مسابقه کتابخوانی اشک‌ها و عبرت‌ها به مناسبت اربعین حسینی

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری ​دومین مسابقه کتابخوانی "اشک‌ها و عبرت‌ها" به مناسبت اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این دوره علاوه بر کارکنان و خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی، عموم مردم نیز می توانند در مسابقه شرکت نمایند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نور محمدی روز سه شنبه گفت: این مسابقه با هدف آشنایی عموم مردم با بخشی از معارف اهل بیت از سوی معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و مخاطب آن عموم مردم هستند که از  دوازدهم تا بیست و هشتم مهر برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این مسابقه دوشنبه 28 مهر از ساعت 9 الی 18 برگزار خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به پایگاه  arbaeen.ghoran.ir  و دریافت فایل الکترونیکی کتاب "زندگانی علی ابن الحسین (ع)" نوشته مرحوم دکتر سیدجعفر شهیدی می توانند در این مسابقه شرکت و از جوایز مادی و معنوی آن بهره مند شوند.
نورمحمدی گفت: علاوه بر جوایز، همکاران شاغل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کسب حدنصاب قبولی در این مسابقه می توانند از گواهینامه آموزشی به مدت 16 ساعت بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه این مسابقه با همکاری معاونت قرآن و عترت، دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد بزرگداشت اربعین برگزار می شود گفت: ثبت نام در همان روز آزمون صورت می گیرد و آزمون نیز به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. 
نورمحمدی متذکر شد: هر فرد باید در مدت 20 دقیقه به 20 سوال پاسخ دهدو شرط قبولی برای اعطای گواهینامه به کارکنان ستاد مرکزی و استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پاسخ صحیح به 14 سوال است.
وی، اعطای کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ 5 میلیون ریال به قید قرعه برای 40 نفر از افرادی که در آزمون بیشترین امتیاز را کسب نمایند را از جوائز این مسابقه کتابخوانی بیان کرد.
مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اعطای گواهینامه ضمن خدمت از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزان 16 ساعت برای افرادی که نمره قبولی کسب نمایند گفت: ضمن خدمت کارکنان ستادی وزارت ارشاد توسط مرکز نوسازی و تحول اداری و در سامانه فرجام تا پایان آذر با عنوان "برقراری ارتباطات موثر با محیط و دیگران" اعمال می شود و برای کارکنان استانی، واحد آموزش اداره کل ارشاد پس از دریافت فایل قبول شدگان اقدام به صدور گواهینامه برای همکاران استانی خواهد کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد