درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 50088 | 21 مهر 1399 ساعت 13:39

محمد به خاطر نداشتن گوشی خودکشی کرد/ آموزش و پرورش دروغ می گوید

خانواده دانش آموز 11 ساله ای که به دلیل نداشتن گوشی هوشمند خودکشی کرده بود، جزئیات ماجرا را برای رکنا شرح می دهند.
محمد به خاطر نداشتن گوشی خودکشی کرد/ آموزش و پرورش دروغ می گوید


مادر محمد می گوید که مدیر مدرسه می گفت می خواهد به محمد و 2 دانش آموز دیگر گوشی تلفن همراه بدهد اما این وعده عملی نشده بود.
 

اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,خودکشی


عکس خوانده نمی‌شود