کد: 50088 | 21 مهر 1399 ساعت 13:39
محمد به خاطر نداشتن گوشی خودکشی کرد/ آموزش و پرورش دروغ می گوید
خانواده دانش آموز 11 ساله ای که به دلیل نداشتن گوشی هوشمند خودکشی کرده بود، جزئیات ماجرا را برای رکنا شرح می دهند.
درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405