hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| نیمی از مدارس گلستان نیاز به نوسازی و بهسازی دارد

گلستان| نیمی از مدارس گلستان نیاز به نوسازی و بهسازی دارد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گلستان گفت: ۵۰ درصد مدارس استان گلستان از استانداردهای روز برخوردار هستند و ۵۰ درصد دیگر نیاز به نوسازی و بهسازی دارند.


احسان گوهری‌راد اظهار داشت: امسال 2 هزار و 500 مدرسه در سطح استان گلستان آماده پذیرای دانش‌آموزان برای تحصیل هستند و همه مدارس و کلاس‌ها در سطح گلستان دارای معلم هستند.

او افزود: امسال 348 هزار دانش‌آموز در سطح گلستان مشغول به تحصیل خواهند شد که از این تعداد 70 هزار نفر دانش‌آموز در شهرستان گنبدکاووس هستند.

‌مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان تصریح کرد: امسال برای نخستین بار، دانش‌آموزان پایه اول در منزل تکلیف درسی نخواهند داشت و همه تکالیف خود را در مدرسه انجام خواهند داد.

او یادآور شد: نکته حائز اهمیت در آموزش پایه اول این است که یادگیری باید در مدرسه و زیر نظر معلم صورت گیرد و والدین در منزل اصراری به انجام تکلیف دانش‌آموزان نداشته باشند‌.

گوهری راد تأکید کرد: نکته مهم دیگر اینکه والدین اصرار به نوشتن با دست راست به فرزندان خود نکنند که این اصرار سبب بدخطی، روان‌پریشی، استرس و چه‌بسا دل‌زدگی از تحصیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گلستان گفت: از تعداد 70 هزار دانش‌آموز در شهرستان گنبدکاووس، 34 هزار نفر در مقطع ابتدایی در 2 هزار و 255 کلاس درس مشغول تحصیل خواهند شد

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد