hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > هدف اصلی من کسب سهمیه المپیک دو و میدانی است

هدف اصلی من کسب سهمیه المپیک دو و میدانی است

مسلم نیادوست عضو تیم ملی دو و میدانی سپاهان درباره نحوه کسب سهمیه المپیک توضیحاتی را بیان کرد.
مسلم نیادوست عضو تیم ملی دو و میدانی سپاهان ، درباره مسابقات لیگ دوومیدانی اظهار کرد: همه کشور‌های دنیا به علت شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شده اند، اما خدا را شکر لیگ دو و میدانی بعد از وقفه‌ای چند ماه برگزار شد. تنها منبع درآمد ورزشکاران از لیگ است.
نیادوست بیان کرد: من از عملکردم در مسابقات دو و میدانی رضایت کامل نداشتم، اما بعد از شرایط کرونا و مصدومیتم نتایجی که کسب کردم بد نبود. اکثر ورزشکاران در امسال در مسابقات زیادی حضور نداشتند و تمرینات خود را به صورت منسجم پیگیری نکرده بودند. همین موضوع روی کیفیت مسابقات تاثیر گذاشته بود. من بیشتر در فضای باز تمرین کردم و خیلی علاقه‌ای به حضور در پیست برای انجام تمریناتم نداشتم.
حق دو و میدانی کاران بیشتر از این مبالغ است
عضو تیم دوومیدانی سپاهان با اشاره به بالا رفتن مبلغ قرارداد ورزشکاران گفت: مسئولان باشگاه سپاهان امسال تصمیم گرفتند تا مبلغ قرارداد را نسبت به سال گذشته ۲ برابر کنند، اما با این وجود من معتقدم حق دو و میدانی کاران خیلی بیشتر از این مبالغ است و باید پول بیشتری بگیرند. اگر برای سالیان آینده چند باشگاه گردن کلفت مانند سپاهان در لیگ دو و میدانی سرمایه گذاری کنند در آن صورت مبلغ قرارداد ما هم بیشتر می‌شود. دو و میدانی ورزش سخت و طاقت فرسایی است و امیدوارم روزی فرا برسد که ما بتوانیم به حق واقعی خودمان برسیم.
امیدوارم فردی از جنس دو و میدانی رئیس فدراسیون شود
نیادوست درباره انتخابات فدراسیون دو و میدانی عنوان کرد: امیدوارم فردی از جنس دو و میدانی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود. موضوع امیدوار کننده این است که برخی از کاندیدا‌ها در گذشته عهده دار ریاست فدراسیون بودند و همین موضوع باعث شده تا به تمام مشکلات دوومیدانی به خوبی واقف باشند.
او افزود: ما فرصت زیادی نداریم و سال‌های پایانی حضورمان را در دو و میدانی سپری می‌کنیم و حضور در المپیک و بازی‌های آسیایی آخرین مسابقاتی است که می‌توانیم شرکت کنیم. طبق برنامه قرار بود برای کسب سهمیه المپیک به اروپا بروم، اما کرونا مانع از این موضوع شد. برنامه اصلی من به دست آوردن سهمیه المپیک است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد