hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > واکنش هیات تهران به انتقال رکابزن مصدوم روی باربند پاترول

واکنش هیات تهران به انتقال رکابزن مصدوم روی باربند پاترول

نایب رییس هیات دوچرخه سواری تهران عنوان کرد به این دلیل رکابزن مصدوم با پاترول انتقال داده شده که آمبولانس امکان رفتن به محلی که فرد مصدوم شده بود را نداشت.
آرش امیدفر نایب رییس هات دوچرخه سواری تهران که میزبان برگزاری لیگ برتر کوهستان بودند، در گفت‌وگو با ایسنا درباره نحوه انتقال رکابزن مصدوم به بیمارستان بیان کرد: این رکابزن بدون هماهنگی رفته بود. همزمان ما مشغول برگزاری رقابت ماده کراس کانتری بودیم و به محض اینکه متوجه این مساله شدیم که زمین خورده است با اورژانس تماس گرفتیم و آمبولانسی هم که خودمان در محل مسابقه داشتیم به آنجا انتقال دادیم. یک آمبولانس موتور سوار هم بود.
امیدفر در پاسخ به این پرس که اگر آمبولانس در محل بوده پس چرا دوچرخه سوار را سوار باربند پاترول کرده اند، گفت: مسابقه دانهیل به این صورت است که از کوه وارد دره می شوی و آمبولانس امکان رفتن به داخل دره را نداشت. اتفاقاتی که در منطقه کوهستانی و صعب العبور رخ می دهد امداد و نجات می رود امداد و نجات منطقه آمد اما ماشین امداد و نجات هم نمی توانست آنجا برود در نهایت یکی از شرکت کنندگان عنوان کرد پاترول او آفرود است و می تواند داخل دره برود. با پاترول او را از آن منطقه  بیرون آوردیم و در نهایت سوار بر آمبولانس به بیمارستان منتقل کردیم.
     
بهزاد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش  به صحبت های نایب رییس هیات تهران گفت: من ساعت ۱۳ زمین خوردم و  تنها هم نبودم و ورزشکاران دیگری در مسیر مسابقه بودند و داشتند خودشان را گرم می کردند. از طرفی اگر آمبولانس بوده پس چرا من دو ساعت داشتم درد می کشیدم و آن اواخر دیگر بی حال شده بودم؟
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد