درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 49637 | 19 مهر 1399 ساعت 10:55

اینترنت رایگان برای سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها فعال شد

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از فعال شدن اینترنت رایگان برای سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور خبر داد.
اینترنت رایگان برای سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها فعال شد


محمد تقی نظرپور، گفت: پیرو مکاتبه دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارائه لیست سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، ‌اینترنت رایگان برای این سامانه‌ فعال شده است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در این خصوص اظهار داشت: در لینک https://www.ict.gov.ir/fa/unitraffic، اطلاعات سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه‌ها که قبلاً مکاتبه با وزارت علوم داشته‌اند ارسال شده است، لذا اگر اطلاعات سامانه مجازی دانشگاه‌ها و مؤسسات تغییراتی داشته است مؤسسات آموزش عالی کشور حداکثر تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند اطلاعات سامانه‌های آموزشی مؤسسه را در قسمت «ثبت نام جدید» ثبت کنند.



عکس خوانده نمی‌شود