hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ذوب‌آهن را به روز‌های خوبش برمی‌گردانیم

ذوب‌آهن را به روز‌های خوبش برمی‌گردانیم

قاسم حدادی فر گفت: وعده کسب سهمیه غیرحرفه‌ای است؛ چرا که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.
قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان،   در خصوص شرایط آماده سازی ذوب‌آهن برای فصل جدید اظهار داشت: تمرینات پرفشار و سختی را از دو هفته پیش آغاز کردیم و پس از پشت سر گذاشتن دوره بدنسازی برای انجام بازی‌های دوستانه به تهران رفتیم تا با آماده سازی مناسب، تیم قدرتمندی در فصل آینده باشیم.

او درباره فعالیت ذوب آهن در نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: ۶۰ درصد از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته، به سبب شرایط اقتصادی و هزینه‌های بالایی که باشگاه نمی‌توانست پرداخت کند از تیم جدا شدند، البته تا لحظه‌ای که در ذوب آهن بودند تلاش می‌کردند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن افزود: بازیکنان خوبی جذب تیم شده‌اند که هریک مهره‌هایی کلیدی در تیم خود بودند و می‌توانند در فصل آینده به ذوب آهن کمک کنند. امیدواریم با پیوستن دیگر بازیکنان مدنظر کادرفنی، هرچه زودتر به هماهنگی و یکدستی برسیم تا شروع و پایان خوبی در لیگ و جام حذفی داشته باشیم.

او سرمربی جدید ذوب آهن را با انگیزه دانست و عنوان کرد: رحمان رضایی جوان، با انگیزه و پرانرژی است و برای پیشرفت باشگاه تلاش می‌کند. امیدواریم انتظارات او را به خوبی برآورده کنیم تا ذوب آهن به موفقیت برسد.

حدادی فر در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان از ذوب آهن انتظار کسب سهمیه داشت، بیان کرد: وعده کسب سهمیه غیر حرفه‌ای است؛ چرا که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست؛ ولی با تمام تلاش خود به مبارزه تیم‌های مدعی می‌رویم تا جایگاهی در حد و اندازه نام ذوب آهن به‌دست آوریم و باشگاه را به روز‌های خوب خودش برگردانیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان، درباره خداحافظی‌اش از فوتبال گفت: هر آمدنی رفتنی هم دارد؛ اما در حال حاضر تمام تمرکزم بر روی یک سال پرفشار و سخت است تا بتوانیم فصل را به‌خوبی پشت سر بگذاریم. امیدوارم تا آخرین لحظه حضورم موثر باشم و به ذوب آهن کمک کنم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد